arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۰۶۲
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد:

صدور حکم 5 سال محرومیت از پست های دولتی برای حمید رسایی + جوابیه رسایی

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری سخنان حمید رسایی را ˈ کذب ˈ خواند و گفت : نمی خواستیم نام این برادرمان برده شود اما اگر بیش از این اصرار کند، پرونده اش را آشکار می کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری سخنان حمید رسایی را ˈ کذب ˈ خواند و گفت : نمی خواستیم نام این برادرمان برده شود اما اگر بیش از این اصرار کند، پرونده اش را آشکار می کنیم.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین «محمد اشرفی اصفهانی» در واکنش به سخنان اخیر نماینده تهران افزود: سازمان بازرسی پرونده تخلفات وی را در دورانی که مدیر کل ارشاد اسلامی قم بوده است، به هیات تخلفات ارسال کرده و مرتب هم پیگیر موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته گذشته پس از پایان جلسه علنی در جمع خبرنگاران گفته بود که او جزء آن دو نماینده ای نبوده که اشرفی اصفهانی اعلام کرده از خدمات دولتی محروم شده اند.

رسایی با بیان اینکه اشرفی اصفهانی جزو رد صلاحیت های انتخابات قبلی بوده و هم اکنون جایگاهی که در آن قرار دارد نیز غیرقانونی است، افزوده بود: این بدین معناست که اشرفی اصفهانی قانونا نمی تواند در هیات تخلفات باشد، البته بقیه اعضای هیات تخلفات ریاست جمهوری نیز جایگاهی که در آن قرار دارند غیرقانونی است چون طبق قانون انتصاب هیات تخلفات سه ساله است و هنوز مدت زمان قانونی اعضای هیات تخلفات قبلی تمام نشده است.

اشرفی اصفهانی در مصاحبه با ایرنا خطاب به رسایی گفت: شما به خاطر حفظ آبروی خود، همچنین مجلس و نمایندگان محترم مجلس، سخنی نگویید که خلاف آن ثابت شود. اظهارات شما تهمت است.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: ضرورت نمی دیدم که به این بحث ها و اظهارات آقای رسایی پاسخ دهم اما برای اینکه اذهان مردم روشن شود، لازم است توضیحاتی را ارایه کنم.

وی اظهار داشت: ما نام افرادی را که در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری پرونده دارند ، نگفتیم که آقای رسایی بخواهند از خودشان دفاع کنند اما ایشان پس از پایان جلسه علنی مجلس در هفته گذشته در جمع خبرنگاران نام مرا بردند و به جایگاه حقوقی و حقیقی من حمله کردند.

مشاور نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: نخست اینکه جناب آقای رسایی بدانند دارای پرونده هستند و سازمان بازرسی کل کشور پرونده وی و برخی دیگر از مدیران و مسوولان عالی رتبه دولت قبل چه مدیران، چه وزرا و چه معاونان را به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری ارسال کرده است.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه تاکنون حدود 800 پرونده به هیات تخلفات ارسال شده است، ادامه داد: ما تنها به 130 تا 140 مورد را رسیدگی کرده ایم و فرصت کافی برای رسیدگی به بقیه پرونده ها نبوده است که از جمله پرونده های رسیدگی شده، مربوط به دو تن از نمایندگان محترم مجلس فعلی است که از اظهارات جناب آقای رسایی کاملا مشخص شد خودشان می دانستند اینجا پرونده دارند به همین دلیل موضوع را باز کرده و از خود دفاع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه نهاد ریاست جمهوری دارای دو هیات بدوی «یکم» و «دوم» رسیدگی به تخلفات اداری و یک هیات تجدید نظر است، توضیح داد: احکام مسوولان این سه بخش توسط رییس دفتر رییس جمهوری صادر شده است، آقای رسایی گفته اند، دوران مسوولیت افرادی که در دولت قبل در این سمت بودند، ناتمام مانده و اعضای جدید منصوب شده اند و آرا هیات جدید جایگاه قانونی ندارد و معتبر نیست؛ که در پاسخ باید بگویم اینگونه نیست.

مشاور نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: رییس جمهور قبلی وقتی رفت، به تبع آن همه احکام وی نیز خواهد رفت. کسی دیگر نمی تواند ادعایی داشته باشد، من در پستی چون از رییس دفتر آقای احمدی نژاد حکم گرفته ام اکنون نیز باید حضور داشته باشم، به ویژه در این هیات که جایگاه بسیار مهمی دارد و تخلفاتی که از سوی برخی دستگاه ها ارسال می شود، باید در این دولت و کسانی که از ناحیه این دولت حکم گرفته اند، بررسی شود.

وی اضافه کرد: آقای احمدی نژاد رفت و هیات دولتش هم رفت، بنابراین حکم هایی که در هر موضوعی صادر شده به طور کلی منتفی و لغو است که آقای رسایی گفته اند احکام صادر شده برای اعضای هیات تخلفات سه ساله بوده است و نباید در دولت جدید تغییر می کردند. باید حکم اعضای هیات تخلفات توسط دولت کنونی و دفتر رییس جمهوری صادر شود و مسوولیت جدید به افراد جدید داده شود.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه رسایی گفته این هیات مبنای قانونی ندارد و آراء آن باطل است، تصریح کرد: «باید به نکته دوم اینگونه اشاره کنم که جناب آقای رسایی اگر شما این هیات را غیرقانونی می دانید چرا اینجا تشریف آوردید و از خود دفاع کردید. ما یک مرتبه توسط هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه ای برای شما فرستادیم و هیات رییسه هم به شما اخطار کردند که به هیات تخلفات نهاد رفته و از خودتان دفاع کنید. شما نیز زیر بار نرفتید و پس از نمی روم نمی روم ها بالاخره ناچار به آمدن به هیات تخلفات شدید.»

اشرفی اصفهانی در ادامه خطاب به رسایی گفت: پس از آن نخست یکبار برای ما نامه نوشتید و از خودتان دفاع کردید اما به دلیل اینکه این اقدام کافی نبود، ناچار به مراجعه حضوری در هیات تخلفات نهاد شدید.

وی یادآور شد: از همه مهمتر اینکه دو تن از قضات خوشنام، متعهد و با سابقه بسیار طولانی توسط ریاست محترم قوه قضاییه جهت عضویت در این هیات منصوب شده اند.

اشرفی اصفهانی ادامه داد: اگر هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری قانونی نیست، شما بر چه مبنای حقوقی، عقلانی و منطقی در اینجا حضور یافته و از خود دفاع کردید. هیات جایگاه قانونی دارد و اظهارات شما به هیچ عنوان پایه درستی ندارد.

اشرفی اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا موارد تخلفات این نماینده تهران را می توانید بفرمایید؟، اظهار داشت: نمی توانم موارد تخلفات ایشان را بگویم اما اگر ایشان بر اظهارات خود اصرار کنند، ناچاریم پرونده شان را برملا کنیم.

رسایی گفته بود: براساس قانون، اعضای هیات تخلفات یا خود باید انصراف دهند یا باید سه سالشان تمام شود. در غیر این صورت کسی نمی تواند آنان را جابه جا کند مگر این که هیات عالی تخلفات این کار را انجام دهد.

این نماینده مجلس تاکید کرده بود: در نهاد ریاست جمهوری هیات عالی تخلفات این کار را نکرده از این رو تمام احکام صادره تاکنون از ابتدای دوران ریاست جمهوری آقای روحانی تا الان و احکامی که برای هر کسی صادر کرده باطل و غلط است که این خود یک تخلف محسوب می شود.

رسایی افزوده بود: آقای اشرفی اصفهانی و آقای وطنی که شوهر خواهر روحانی است عضو هیات تخلفات هستند که البته آقای وطنی به دنبال پرونده سازی برای دیگران است و تمام آرایی که این هیات می دهد باطل و تخلف است یعنی خود اینها باید به هیات تخلفات معرفی شوند.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: سازمان بازرسی اصرار دارد که پرونده آقای رسایی به دقت بررسی شود.

اشرفی اصفهانی اضافه کرد: نمی خواستیم نام این برادرمان برده شود به عنوان کسی که نماینده مجلس است و در هیات تخلفات پرونده دارد اما چون ایشان پس از پایان جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران این مطالب را مطرح کرده و سپس نام مرا هم برده است ناگزیر شدم تا ذهن مردم روشن شود.

وی ادامه داد: آقای رسایی نمی تواند در هر مساله ای که بخواهد اظهار نظر کند و خود را به گونه ای مطرح کند و از هم اکنون نیز بگوید در مجلس آینده حضور دارم.

مشاور نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: نتیجه بررسی های هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد این شد که ایشان متخلف و 5 سال از مسوولیت های دولتی محروم است.

وی تاکید کرد: کسانی که تخلف دارند به ویژه تخلفات مالی، تخلف آنها به هیچ عنوان قابل گذشت نیست و باید به طور کامل و دقیق بررسی شود.

اشرفی اصفهانی در پاسخ به اظهارات رسایی در مورد رد صلاحیت شدن در انتخابات مجلس گفت: اینکه ایشان گفته بنده رد صلاحیت شده ام، باید بگویم آقای رسایی اگر شما توانستید ثابت کنید که من برای انتخابات نمایندگی مجلس در ادوار گذشته رد صلاحیت شده ام.

رسایی با اشاره به شکایت خود در کمیسیون اصل 90 گفته بود: این پرونده در کمیسیون اصل نود مجلس در حال رسیدگی است و در این شکایت بیان شده که این هیات جایگاه قانونی ندارد و برخلاف قانون حکم می دهد.

نماینده مردم تهران افزوده بود: نهاد ریاست جمهوری نمی تواند خودش هیات تخلفات را عوض کند و یک هیات تخلفات جدید بگذارد. فعلا جایگاه اشرفی اصفهانی و شوهرخواهر آقای روحانی و دیگر اعضای این هیات غیرقانونی است.

رسایی گفته بود که اشرفی اصفهانی در جایگاه غیرقانونی حرفهای دو پهلو می زند.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: شما گفتید که به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت می کنید، خود شما در این کمیسیون ذینفع هستید و حضور دارید، می خواهید در این کمیسیون شکایت کنید، این کار را انجام دهید، اما ما نیز از شما شکایت می کنیم که به بنده تهمت زده و گفته اید آقای اشرفی اصفهانی که رد صلاحیت شده است، نمی تواند در جایگاه رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری قرار گیرد.

اشرفی اصفهانی ادامه داد: بنده به عنوان یک چهره سیاسی، علمی، دانشگاهی و فرزند شهید محراب رسما به دادگاه روحانیت شکایت خواهم کرد که آقای رسایی به من تهمت زده و اهانت کرده است.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری توضیح داد: ما به بیش از 40 درصد پرونده ها رای برائت داده ایم که البته سازمان بازرسی بسیاری از آنها را نمی پذیرد. ما می خواهیم با حسن نیت و رافت اسلامی بدون اینکه مسایل سیاسی در این پرونده ها لحاظ شود رای دهیم.

وی اضافه کرد: آقای رسایی بدانند رایی که به ایشان داده شده، بدون ملاحظه مسایل سیاسی بوده است، آنچه از سازمان بازرسی به هیات تخلفات ارسال شده است، کارشناسانی با 30 سال سابقه حقوقی در نهاد ریاست جمهوری، بررسی کرده اند و در نهایت رای آنها منتج به این شد که ایشان دیگر صلاحیت داشتن مسوولیت در آینده را ندارند و رای 5 سال محرومیت از پست های دولتی را داده اند.

وی تاکید کرد: اگر این رای و مساله، سیاسی بود، می گفتند باید 30 سال از کارهای دولتی محروم شوند.

رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه این هیات قانونی و آرا آن نیز قانونی و دقیق است، تصریح کرد: آرا این هیات، سیاسی نبوده و کاملا حقوقی است. ما در صدد مچ گیری نبوده و نیستیم. خدا نکند که اینگونه باشد چرا که روز قیامت باید در پیشگاه عدل الهی پاسخگو باشیم.

وی مسوولیت خود در هیات تخلفات نهاد ریاست جمهوری را سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: اگر آقای رسایی ادعا و اعتراضی دارند باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنند و به سازمان بازرسی مراجعه کنند که چرا برای وی پرونده فرستاده است.

اشرفی اصفهانی در پایان تاکید کرد: ضمن احترام به همه نمایندگان محترم مجلس باید بگویم ما در صدد گفتن نام کسی نبودیم، اینکه نام آقای رسایی مطرح شد، خود ایشان مقصر بود، وی پیش دستی و مساله را باز کرد که نام یکی از نمایندگان محروم شده از پست های حساس وی است و نسبت به جایگاه و رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری اهانت کرد.

جوابیه حمید رسایی

آقای اشرفی اصفهانی که چند روزی بود به صورت دو پهلو و برخلاف قانون در خصوص انفصال از خدمت دو نماینده مجلس در رسانه ها اظهار نظر می کرد و از طرفی هم با کد دادن به خبرنگاران، آنها را سراغ بنده و یکی دیگر از همکاران می فرستاد، بعد از سکوت هوشمندانه ما در نهایت نتوانست خود را کنترل کند و مجبور شد تا به صراحت این رفتار خلاف قانون را علنی نماید و طی مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا با عصبانیت صراحتا در این باره سخن بگوید. در خصوص این رفتار خلاف قانون و سیاسی وی که مورد استقبال رسانه های معاند داخلی و خارجی قرار گرفته، چند نکته اجمالی باید گفت که تفصیل آن را به زودی و از پشت تریبون مجلس به اطلاع همگان خواهم رساند.

اما نکات قابل توجه در این باره :

1 . تا این لحظه هیچ حکمی از طرف هیأت بدوی تخلفات به بنده ابلاغ نشده است در حالی که آقای اشرفی اصفهانی تاکنون مصاحبه های مختلفی نموده و به رسانه های متعدد درباره مصداق نمایندگانی که وی ذکر کرده، آدرس بنده را داده است ولی امروز در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا برای اولین بار به صراحت نام بنده را مطرح کرده است.

جالب اینجاست که وی در تمام مصاحبه ها اعلام نموده که با این حکم صادره برای رسایی، وی دیگر نمی تواند برای انتخابات مجلس دهم کاندیدا شود و این دقیقا نشان می دهد که هدف از حکم غیرقانونی صادره با انگیزه های کثیف سیاسی برای بستن دهان منتقدان همراه است بویژه که حکم صادره بر خلاف ادعای آقای اشرفی اصفهانی، بدون حضور نماینده دستگاه قضایی صادر شده است.

2 . هیأت بدوی تخلفات در طول سال گذشته طی تماس های مکرر با بنده و دفترم، به صورت شفاهی درخواست می کرد تا در این هیأت حضور یابم و به سئوالات آنها پاسخ دهم که طبعا بنده این درخواست غیرقانونی را نپذیرفتم و به آنها اعلام کردم که باید طی مکاتبه کتبی چنین دعوتی را به عمل آورند. در نهایت هیأت بدوی تخلفات در تاریخ 19/11/92 طی نامه کتبی درخواستی کلی و بدون تعیین نوع و شکل تخلف را جهت ارائه دفاعیه ارسال کرد.

3 . با دریافت این نامه کلی که در آن هیچ اشاره ای به اینکه چه بخشی از گزارش دریافتی تخلف است، نشده بود، بنده بر اساس ماده 19 دستورالعمل رسیدگی به تخلفات اداری که اعلام می دارد هیأت های بدوی رسیدگی، موظفند موارد اتهام را مشخصا و به طور کتبی برای دفاع به کارمند ابلاغ نمایند، طی نامه مورخ 14/12/92 از هیأت بدوی رسیدگی خواستم تا موارد نقض مقرارت را مشخص نماید و طبق قانون به صراحت و به صورت کتبی، به بنده اعلام نماید که متأسفانه دفتر هیأت بدوی تخلفات برای یکبار اعلام کرد که این نامه مفقود شده است، بر همین اساس مجددا همان نامه برای آنها ارسال شد.

اما از آن روز تاکنون به دلیل انگیزه های سیاسی، هیأت بدوی تخلفات حاضر به انجام این کار نشده است و بدون مشخص نمودن اینکه چه موادی از قانون نقض شده و بدون ارائه کتبی موارد تخلف، به یکباره طی روزهای اخیر در عملیات رسانه ای هماهنگ شده اعلام می کند که رسایی به انفصال از خدمت محکوم شده است.

4 . در نامه مورخ 14/12/92 اینجانب به هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری، همچنین به این هیأت اعلام شده که پرونده شکایت سازمان بازرسی - که آن هم قبل از دوره مدیریت آقای سراج در رأس سازمان بازرسی با اهداف سیاسی در قم طراحی شده بود و مسئولان فعلی سازمان بازرسی از آن مطلع هستند – به موجب دادنامه صادره به شماره 921104230026 در مورخ 18/9/92 در شعبه دوم دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت مطرح و بعد از بررسی، رأی به موقوفه بودن تعقیب و در تاریخ 25/9/92 این پرونده مختومه شده است.

5 . طی هفته گذشته توسط یکی از مسئولان اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری (آقای م) جلسه ای در این نهاد با برخی خبرنگاران برگزار شده - که مستندات آن موجود است – در این جلسه با توجیه خبرنگاران چند روزنامه تجدید نظرطلب، مقرر می گردد که طی چند مصاحبه با اشرفی اصفهانی و کلی گویی موضوع از طرف ایشان در باره انفصال از خدمت دو نماینده مجلس، مقدمات هجمه ای رسانه ای نسبت به نمایندگان منتقد دولت فراهم شود.

بر همین اساس طی هفته گذشته این خبرنگاران به مجلس اعزام می شوند تا در مصاحبه با بنده و نمایندگان دیگر، راه را برای قانونی کردن اقدامات اشرفی اصفهانی باز کنند تا بتوانند به صراحت نام این افراد را بر زبان بیاورند در حالی که پرونده در مرحله بدوی بوده و عمومی کردن آن غیر قانونی می باشد. بر همین اساس بنده در مواجه با خبرنگاران اعزامی، اعلام کردم که تاکنون هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده است.

حتی خبرنگاران چند رسانه تجدیدنظر طلب نیز نتوانستند طاقت بیاورند و اهداف اربان خود از این فضا سازی را لو دادند که یعنی شما باز هم می توانید کاندیدا شوید؟ بنده هم با صراحت گفتم بله بازهم خواهم آمد و با صدای رسای خودم، پلشتی ها و زشتی های فتنه گران و منفعت طلبان و آنها که مغز و قلبشان به انگلیس وصل است را افشا خواهم کرد.

6 . علی رغم اینکه تاکنون هنوز هیچ حکمی به بنده ابلاغ نشده و اگر هم ابلاغ شود به دلیل طی نشدن شرایط قانونی و اداری، قطعا نقض خواهد شد - کما اینکه در خصوص نماینده محترم دیگر این اتفاق افتاده است - بر اساس تبصره یک ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری، انتشار حکم صادره قبل از محکومیت قطعی مصداق افترا است و فردی که چنین عملی را مرتکب شده، مفتری است.

بر این اساس آقای اشرفی اصفهانی و تمام رسانه هایی که با اهداف شوم سیاسی چنین اقدامی را انجام دادند، از نظر قانون مفتری به حساب می آیند و طبق ماده 697 قانون مجازات اسلامی مورد پیگرد قرار می گیرند.

آقای اشرفی اصفهانی تاکنون از ذکر نام اینجانب خودداری می کرد تا شامل این مواد قانونی نگردد و تلاش می کرد تا بنده خود در این دام بیفتم اما با سکوت چند روزه ام در این باره و نهایتا فشار افکار عمومی که اگر در باره نماینده ای چنین حکمی صادر شده و حکم صادره قانونی و قطعی است، چرا به طور رسمی اعلام نمی شود، برای فرار از اتهامی که افکار عمومی متوجه وی کرده بود، مجبور به مصاحبه صریح در این باره شد و در دامی افتاد که خود پهن کرده بود.

نکته دیگر اینکه مصاحبه های آقای اشرفی اصفهانی به عنوان رئیس هیأت بدوی تخلفات اداری ریاست جمهوری بویژه مصاحبه امروز وی با ایرنا مطابق ماده 648 قانون مجازات اسلامی، افشای اسرار حرفه شغلی به حساب می آید که در جای خود جرم دیگری محسوب می شود و قابل پیگیری است. 7. نکته مهم دیگر، غیرقانونی بودن تمام احکام صادره هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری در دوره جدید این هیأت است. مطابق ماده 3 قانون رسیدگی به تخلفات ادرای، برکناری اعضای هیأت بدوی و تجدید نظر با «پیشنهاد» وزیر یا بالاترین مقام سازمان و «تصویب هیأت عالی نظارت» صورت می گیرد.

این تغییر در حالی است که اعضای قبلی هیأت بدوی تخلفات ریاست جمهوری، نه استعفا داده بودند و نه مدت زمان سه ساله احکام آنها پایان یافته بود با این وجود و بر اساس «سیاست داس» از طرف مسئولان عالی نهاد ریاست جمهوری بدون اطلاع تغییر یافتند و افراد جدید که یکی شوهر خواهر آقای روحانی و دیگری فردی به نام اشرفی اصفهانی و چند فرد دیگر با حکم مقام عالی نهاد، بدون تصویب هیأت عالی نظارت منصوب می شوند. مستندات این موضوع موجود است و امکان سندسازی و موافقت سازی جدید برای آن در حال حاضر وجود ندارد.

طی هفته گذشته پرونده این تخلف نهاد ریاست جمهوری در سازمان بازرسی مفتوح گردیده و از مسئولان ذی ربط نهاد، در این باره توضیح خواسته شده است که با توجه به بی اطلاعی مسئولان ذی ربط نهاد و تعجیل آنها در رفتارهای کمپاینی برای قلع و قمع هر کس که منتقد دولت است، این تغییرات بدون طی مراحل قانونی صورت گرفته است.

8 . پرونده مورد بحث که مربوط به حدود 7 سال قبل است، پیش از این وقتی در دادگاه ویژه روحانیت مورد رسیدگی قرار گرفت و با تبرئه مختومه شد، در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات ریاست جمهوری دولت دهم که در اختیار نزدیکان حلقه انحرافی اطراف رئیس جمهور وقت بود، به دلیل مواضع بنده در خصوص حلقه انحرافی، نه بسته شد و نه مورد رسیدگی قرار گرفت تا به عنوان زخمی باز در زمان لازم مورد رسیدگی قرار گیرد.

بعد از تغییر دولت و روی کار آمدن دولتی که یکی از ویژگی های مهم آن، اهانت به منتقدین و بستن دهان منتقدین است، برای فشار به بنده مورد بهره برداری قرار گرفت و حتی مدتی قبل برای اینجانب پیغام داده شد که زبانت زیر ساطور ماست و بنده هم اعلام کردم که هرگز دهانم را در برابر پلشتی ها و خطاهای این دولت نخواهم بست کما اینکه در دولت دهم به دلیل انتقادات مؤثرم هفته نامه 9 دی با شکایت دولت دهم توقیف و آقایان رحیمی، یاران مشایی و معاونت حقوقی دولت احمدی نژاد از بنده شکایت کردند اما هرگز از انتقاداتم دست برنداشتم و ان شاء لله بر همین مشی مستقل باقی خواهم ماند.

9 . در پایان تأکید می کنم که بعد از اهانت های مکرر به منتقدین سیاست های دولت یازدهم، تمام این فضاسازی رسانه ای برای بستن دهان منتقدان صورت گرفته که قطعا نتیجه عکس خواهد داشت یعنی آقایان باید منتظر سخنان اصلی بنده در صحن علنی مجلس باشند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۳۰۰
غیر قابل انتشار: ۴
alidad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
17
1331
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که خدایا شکرت در همه حال و بخصوص در این حال که حتی در این دنیا برخی اسرار رو بر ما آشکار می کنی
پاسخ ها
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
یادتون هست میخواست بره استرالیا
برادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
بنا به اعتقاد جناب رسایی هر کس مخالف ایشان باشد ، حتما سمت خودش غیر قانونی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
اقای رسایی,خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
جواب رسایی رو بخونید تا براتون محرز بشه چی براتون آشکار شده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
اصغر آقا ایشان میخواست بره برزیل تا از فساد در فوتبال ایران در جوار کارناوالهای معروف برزیل ، پرده برداری کند.
محمّد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
11
757
به به
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
هر دم از این باغ بری میرسد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
چشمم روشن!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
19
646
دیگه به این چیزا عادت کردیم . یه چیز غیر تکراری بزارید بابا !!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
16
636
رسائی ؛ رسائی ؛ رسائی ؛ تو دیگه چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
حامی احمدی نژادو این کارا !!!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
به نظرم جوابهای آقای رسایی قانع کننده تر بود.
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
12
248
(اللهم صل علی محمد وآل محمد)
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
7
416
آییییییی آخه چرا ؟اینا که دلواپس بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
11
351
حیف زیباکلام جوانمرد نبود که با این آدم ها اینقدر مناظره می کرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
768
43
البته اینها فقط اتهام زنی هست. اقای اشرفی اصفهانی بهتر اول برید ثابت کنید بعد بیاید به یک نماینده دلسوز و ولایتمداری مانند جناب رسایی تهمت ناروا وارد کنید.
پاسخ ها
هخا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
اشتباه مثبت دادم...
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
تعداد منفی و مثبتهای نظر خودتو بشمار ناشناس جان.
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
مثبت ها را بخوان بعد اگه بازهم خواستی در مدح این اقا فرمایش بفرمایید تا کی قراره خودتان را گول بزنید مردم هم دیگر حرفهای شمارا باور نمیکنند زور که نیست وقتی شمارا نمی خواهند واسه چی این همه اصرار میکنید
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
حکم صادر شده . اتهام زنی؟!!! چقدر شماها روتون زیاده!
مهدی
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
اتهام زنی؟!! ... میگه حکمش صادر شده ... دیگه اتهام نیست عزیز ... حرف های رسایی اتهام زدن هست که از جایگاه متهم پرونده ... آقای اشرفی اصفهانی رو به عنوان مسئول رسیدگی کننده به پرونده زیر سئوال برده.
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
ولایتمداری یعنی پاکدستی و خدمت به مردم.
خود آقا گفته اند با متجاسرین به بیت المال شدید برخود بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
اقا يا خانم ناشناس حتما اسناد و ادله اي وجود داشته كه ايشونو محكوم كردن وگرنه رو باد هوا كه حكم صادر نميكنن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
8
428
دلواپس آقای رسایی شدیم!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
5
401
رفیقان می روند، نوبت به نوبت!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
5
375
اینم اخروعاقبت دلواپسای این زمونه، به به، ازاولشم معلوم بوداین آقا، برای چی دلواپسه!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
9
345
زنده باد اشرفي! زنده باشي برادر، روح پدر شهيدت شاد كه دل مان را شاد كردي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
7
320
ای بابا بگو پس چرا اینقدر دلواپس بود بیچاره...
بهادری
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
4
210
درود بر شما ها که حقیقت را نوشتید .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
170
nدلواپس
اشكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
203
خيلي دلواپسم براي رسايي!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
173
والله خوش شانسه....دکتر زیبا کلام دیگه با کی مناظره کنه............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
296
9
این نشد
حکم باید بی طرف باشه
رسایی خودش شاکیه دولته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
155
هر لحظه از این باغ بری می رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
180
ببین جه کسانی واسطه ما دلواپسن
وفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
4
207
باور بفرمایید خیلی خوشحال هستم، نه برای محکومیت ایشان که برای اینکه امیدی در دلم روشن شد که همه مصون نیستند، بلاخره دست بالای دست زیاد است. تخلف اگر بد است برای همه بد است. فعلا 5 سال برو مطالعه کن و اگر تونستی کشاورزی یا دامداری یا حتی رانندگی بکن تا ببینمیم بعدا چی میشه البته اگر ایشان دیگه برای نمایندگی تایید صلاحیت نشه خوبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
152
عجب؟؟رسایی!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
155
خدايا شکرت :)))
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
212
آقای رسایی نوبت شما که میرسه همه چیز میشه غیر قانونی حکمها میشه باطل.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
200
خدایا به ایرانیان دو چیز عطا بفرما:
حافظه ی تاریخی و صبر کافی
Milad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
151
حالا "من دلواپسم"
بیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
184
رسایی بای بای!!
یوسف
|
United Kingdom
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
180
اینم عاقبت تکصدایی مطلق سالهای گذشته در کشور..
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
5
193
ظاهرا آقای رسایی تخلف خود را قبول دارند ولی هیئت رسیدگی کننده را قبول ندارند. چون نگفتند تخلف نکرده اند.
سعید نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
289
فریادهای گوش خراش آقای رسایی در مجلس در اعتراض به قدم زدن ظریف،
حالا میفهمم چرا برای اختلاس ها فریاد نزد، برای کودکان شین آبادی فریاد نزد، برای زلزله زدگان، بیماران، برای بنزین های سمی پتروشیمی و ....هزاران دغدغه های دیگر مردم ایران فریاد نزد
نمایندگان را با دغدغه هایشان میتوان شناخت و داوری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
بقیه مثبتها ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
78
زاکانی رو هم ادب کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
175
دلواپسیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم جای شما بودم دلواپس بودم
قادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
200
درود بر شما آقای اشرفی اصفهانی. دلم خنک شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
56
بعله شما ها اينقدر پاكدامن هستيد كه اينجور وصله ها بشما نمي چسبد واگر هر دادگاهي شما را محكوم كند با انگيزه كثيف سياسي اينكار را كرده ؟درست است شما بايد در دادگاه ديگري محاكمه شويد.موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
146
الله اکبر الله اکبر.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
60
اقای رسایی حالت چطوره از احمدی نزاد چه خبر ؟؟؟
moein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
41
سکوت هوشمندانه!!!:)))))))))))))))))))))))))))))))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
52
جناب آقای رسایی خواهشمند است من بعد از سکوت هوشمندانه خویش بیشتر استفاده کنید.خصوصا در صحن علنی مجلس!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
66
با استدلال رسایی ممکن است معاونان رئیس جمهور هم غیر قانونی باشند و هنوز باید رحیمی معاون باشد !!!!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
68
خدا جای حق نشسته آقای رسایی ، آقای کوچک زاده ، .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
30
حالا تخلف ایشان چی هست؟
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
33
ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭ ﺷﺪﯾﻢ
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
44
اقای اشرفی خدا خیرت بدهد نمیدونی چقدرخوشحال شدم توپوست خودنمیگنجم خخخخخخخخخخخیییییللللللییییی خوخوخوخوخوشحاحاحال شدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
55
روحانی مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
67
تریبون مجلس جای دفاع از خود نیست!
جای دفاع از حق مردمه!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
55
آقای رسائی ؛ همه غیر قانونی اند ؛ به جز شما؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
1
51
همه رفتند کسی دور و برم نیست
چنین بی کس شدن در باورم نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
2
43
آخه این چه کاری بود که کردی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
نگرانتم !!! دلواپستم برادر !!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
3
35
ای کاش اینقدر که آقایون فکر خراب کردن همدیگه و حفظ موقعیتشون بودن کمی هم فکر ملت و مبارزه با این اختلاسهای ناتمام بودن،دیگه ملت طاقت اختلاس جدید و فشار اقتصادی جدیدو ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
1
48
یکی بهش بگه رسایی خودت انواع تهمت ها رو میزنی تو وامثال تو چندبار اسرار حرفه ای شغلی رو بیان کردید.
ریتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
40
خدایامتشکریم
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
45
رسایی رو به خدا واگذار کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
3
49
چه رویی داره این رسایی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
4
53
این دولت دهان مخللفان را می بندد ؟
جناب رسائی این جمله شماتهمت نیست؟
شماکه هرساعت این تهمت رامیزنید کی جلوی دهن شما راگرفته پس شما یک چیزیتان میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
4
63
اين که می خواست بميره از راه رفتن ظريف
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
82
9
دمت گرررررررررررررررررم رسایی خدا پشت وپناهت
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
1
41
خدا کند در این موضوع واقعیت(نه آنچه طرف قوی دوست دارد )مشخص شود
آقای رسایی خیلی مدعی است ومن دوست دارم نتیجه این واقعه را ببینم
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
2
51
دلواپستیم حاج آقا بی گناه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
4
56
اقای رسایی رو که رو نیست؟
محمد
|
United States
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
1
69
"رییس هیات بدوی یک رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری توضیح داد: ما به بیش از 40 درصد پرونده ها رای برائت داده ایم که البته سازمان بازرسی بسیاری از آنها را نمی پذیرد. ما می خواهیم با حسن نیت و رافت اسلامی بدون اینکه مسایل سیاسی در این پرونده ها لحاظ شود رای دهیم." جناب آقای اشرفی اصفهانی نباید با از بین برندگان منابع و حیثیت این کشور رافت اسلامی بخرج دهید.
نظرات بینندگان