arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

فرار منچستریونایتد از شکست در آخرین لحظات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 منچستر یونایتد در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر میزبانش وستهام در آخرین لحظات شکست را با تساوی عوض کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با انجام سه دیدار به پایان رسید که در حساس ترین بازی منچستریونایتد که در خانه وستهام به میدان رفته بود به تساوی یک بر یک دست یافت. البته شیاطین سرخ در این دیدار تا لحظات آخر با یک گل از حریف خود عقب بودند اما گلی که دیلی بلیند در ثانیه های آخر به ثمر رساند لوئیس فان خال را نجات داد.

در این دیدار ابتدا چیکو کوباته در دقیقه 49 برای وستهام گلزنی کرد اما در حالی که بازی در حال تمام شدن با همین نتیجه بود دیلی بلیند در وقتهای اضافی گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند تا این تیم یک امتیاز حساس خارج از خانه را به دست آورد.

منچستر یونایتد با این تساوی 44 امتیازی شد اما با توجه به پیروزی ساوتهمپتون رده سوم جدول رده بندی را از دست داد تا باردیگر انتقادات از لوئیس فان خال شروع شود.

جدال دو تیم نیوکاسل و استوک سیتی که در سنت جیمز پارک برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیگر دیدار هم برنلی در ورزشگاه خانگی خود با تساوی دو بر دو برابر وست برومویچ متوقف شد.

در جدول رده بندی چلسی با 56 امتیاز در صدر قرار دارد. منچستر سیتی با 49 و ساتهمپتون با 45 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.

نظرات بینندگان