arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳

علی کریمی به انگلستان می رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مربی سابق تیم ملی فوتبال به منظور شرکت در کلاس‌های مربیگری هفته اول اسفند ماه راهی انگلیس می‌شود.

به گزارش سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (ifca.ir)، علی کریمی، اسطوره باشگاه پرسپولیس که از ابتدای این فصل تصمیم گرفت دیگر به فوتبال ادامه ندهد و مدتی نیز در کنار "کارلوس کی‌روش" در کادرفنی تیم ملی حضور داشت، قصد دارد دوره‌های مربیگری را خارج از ایران پشت سر بگذارد.

کریمی به منظور شرکت در این کلاس‌ها مربیگری هفته اول اسفندماه راهی انگلیس می‌شود. اقدام کریمی برای شرکت در کلاس‌های مربیگری در حالی است که مربی سابق تیم ملی بدون داشتن مدرک برای همراهی کی‌روش به عنوان کمک مربی انتخاب شده بود.

کریمی به دلیل اینکه بازیکن ملی‌پوش بوده، در صورتی که شرکت در کلاس‌های مربیگری در ایران را انتخاب می‌کرد، می‌توانست بدون پشت سر گذاشتن دوره‌های مربیگری D کار خودش را از دوره C آغاز کند.

از سوی دیگر ملی‌پوش سابق ایران اگر در آلمان اقدام به شروع دوره‌های آموزشی مربی‌گری کند، به دلیل سابقه حضور در بوندس‌لیگا می‌تواند دوره‌هایش را از مرحله B شروع کند. با این حال کریمی تحقیقاتش را در این زمینه انجام داده وتصمیمش را برای شروع دوره‌های مربیگری در انگلیس گرفته است.

این روزها شایعاتی درباره حضور کریمی روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی در کنار "برانکو ایوانکوویچ" شنیده می‌شود که تصمیم کریمی برای حضور در کلاس‌های مربیگری تا حدودی این شایعه را تقویت می‌کند.
نظرات بینندگان