arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

روبین‌کازان به آزمون رضایتنامه نمی‌دهد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار علاقه‌مند است تا به روستوف برود. به تيمي که سرمربي‌اش اعتقاد بسياري به بازي او دارد. مردي به نام قربان برديف که سردار را کشف کرد، او را به روبين‌کازان برد و در 18 سالگي او را در ترکيب اصلي و يازده نفره قرار داد.

بردیف که حدود 10 سال سرمربی روبین‌کازان بود، حالا چند ماهی است که به روستوف رفته تا این تیم را از خطر سقوط نجات دهد. یکی از برنامه‌های بردیف برای بقا در لیگ روسیه جذب مهاجمی به نام سردار آزمون است. مهاجمی که بتواند از کوچکترین موقعیت‌ها گل بسازد و قدرت تهاجمی روستوف را افزایش بدهد.

روستوف تیمی است با قدمت 85 ساله. این تیم فصل قبل را با عنوان هفتمی لیگ روسیه و البته قهرمانی جام حذفی به پایان رسانده است. حالا اما اوضاع روستوف کمی بحرانی است. این تیم از 17 بازی تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رتبه شانزدهم جدول لیگ روسیه قرار دارد. به همین دلیل هم هست که مسوولان این باشگاه دست به دامن بردیف شده‌اند تا از تجربیات این مربی ترکمن برای بقا در لیگ روسیه استفاده کنند.

بردیف اعتقاد ویژه‌ای به بازی سردار دارد و البته آزمون هم متقابلا دوست دارد تا به روستوف و بردیف برای بقا در لیگ روسیه کمک کند. به همین دلیل هم هست که آزمون تلاش خود را برای دریافت رضایت روبین‌کازان آغاز کرده. رضایت برای انتقالی قرضی به روستوف که گویا هنوز توافقی در این باره انجام نشده است.

مسوولان روبین‌کازان علاقه‌ای به جدایی سردار ندارند. حتی رییس‌جمهوری تاتارستان هم با مسوولان روبین‌کازان اتمام حجت کرده که مانع جدایی آزمون شوند. البته مسوولان روبین‌کازان که تیم‌شان به دلیل تعطیلی موقت لیگ روسیه هم‌اکنون در ترکیه اردویی را برپا کرده است، خواستار ادامه همکاری با او شده‌اند. این ادامه همکاری وقتی جدی‌تر شده که سردار در اردوی این تیم در آنتالیا درخشیده و عملکردی خیره‌کننده ارائه کرده است.

مقابل موردوویا، تیمی دیگر از لیگ روسیه که در آنتالیا اردو زده، سردار آزمون در ترکیب اصلی روبین‌کازان قرار گرفت و گلی تماشایی برای این تیم به ثمر رساند. بعد از این گل مسوولان روبین‌کازان پایشان را در یک کفش کرده‌اند تا به هر شکل که شده سردار آزمون را در تیمشان نگه دارند. آنها حتی اجازه انتقال قرضی سردار به روستوف را هنوز صادر نکرده‌اند و مشخص نیست آیا در نهایت موافقت خود را اعلام خواهند کرد یا نه؟

سردار آزمون نشان داده که اگر روحیه داشته باشد می‌تواند روزهای موفقی را برای خود و تیمش رقم بزند. نمونه‌اش در جام ملت‌های آسیا که کروش به او اعتماد کرد و سردار هم با دو گل دیدنی پاسخ این اعتماد را داد. در روستوف هم قربان بردیف روی نیمکت می‌نشیند. یک مربی بزرگ که همزبان آزمون است و همین می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای مهاجمی باشد که دنبال فیکس شدن و پیشرفت است.

سردار فعلا صحبتی درباره جدایی از روبین‌کازان و حضور در روستوف انجام نداده. گل او و درخشش در اردوی ترکیه باعث شده تا مسوولان روبین‌کازان برای صدور رضایتنامه قرضی او دست نگه دارند. آنها علاقه‌مندند سردار همچنان در کازان بماند و برای روبین بازی کند. آزمون هم روند مذاکرات را به مدیربرنامه‌هایش سپرده است تا او برای این انتقال با مسوولان روبین‌کازان به توافق برسد.

مدیربرنامه‌های آزمون جمعه راهی ترکیه شد تا با مسوولان باشگاه روبین‌کازان که اکنون به دلیل اردوی میان فصل در این کشور حضور دارند، مذاکره کند. قرار است مذاکرات ظرف روزهای آینده انجام شود تا در صورت موافقت مدیران روبین‌کازان که البته بعید است، آزمون راهی روستوف شود. اگر هم توافقی صورت نگیرد این بازیکن تا پایان فصل در روبین‌کازان می‌ماند تا برای این تیم میانه جدولی لیگ روسیه بازی کند. اردوی روبین‌کازان در آنتالیا 7، 8 روز دیگر به پایان می‌رسد. روبین از ترکیه به روسیه بازمی‌گردد تا خود را آماده حضور در لیگ روسیه کند. از طرفی حدود دو هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ روسیه باقی مانده. آزمون حدود 14 روز زمان دارد تا بتواند رضایت روبین‌کازان را برای جدایی جلب کند. رضایتی که با توجه به درخشش و گل سردار به موردوویا در اردوی ترکیه، بعید است صادر شود.
نظرات بینندگان