arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

تداوم سير صعودي قيمت ها در بازار سکه، طلا و ارز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بازار امروز از يک سو شاهد رشد نسبي دلار داخل و از سويي ديگر بر خلاف افت طلاي جهاني بازار سکه و طلاي داخل با افزايش قيمت مواجه بود.

 بازار سکه قدري به ارزش سکه هاي طلايي افزود و کاهش بيشتر طلاي جهاني و ريزش آن به زير مرز 1200 دلار نيز روي آن اثري نداشت. در مبادلات امروز هر قطعه سکه بهار آزادي با افزايش 2 هزار توماني 981 هزار تومان و در طرح قديم با افزايش هزار توماني 975 هزار تومان به فروش رسيدند. هر قطعه نيم سکه 498 هزار تومان و هر قطعه ربع سکه 274 هزار تومان در بازار معامله شدند که تغييري را شاهد نبودند.

امروز ارزش هر گرم طلاي 18 عيار خام بر بهاي 99 هزار و 400 تومان ايستاد. براساس اين گزارش، امروز قيمت طلا در بازارهاي جهاني تغيير چنداني نداشت و اونس همچنان در پايين ترين سطح در 7 هفته گذشته قرار داشت. به اعتقاد تحليلگران اقتصادي قيمت طلا در روزهاي آينده بيشتر تحت تأثير وضعيت اقتصادي و بدهي هاي يونان خواهد بود.

براساس اين گزارش، در بازار ارز رشد نسبي تقاضا سبب شد تا در روز گذشته دلار تغييرات افزايشي را شاهد باشد که تداوم آن در امروز دلار را به بهاي 3429 تومان رساند. امروز هر يورو و پوند به ترتيب با بهاي 3929 و 5281 تومان به فروش رسيدند.
نظرات بینندگان