arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

آیت الله صافی در دیدار رییس جمهوری: حسن نیت شما برای مردم معلوم است/ ویژگی دولت شما تحقق وعده ها است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار رییس جمهوری با ایشان تاکید کردند: حسن نیت شما برای مردم معلوم است و به همین دلیل مردم پشتیبان دولت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این مرجع عالیقدر تشیع در این دیدار که شامگاه چهارشنبه و در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم و در بیت معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش های مجموعه دولت و موفقیت هایی که با وجود مشکلات فراوان به نتیجه رسیده است، افزودند: توجه دولت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی آنها که از گذشته بوده است به ویژه فقرا و ضعفا باید ادامه یابد و برنامه های مفید دولت در این جهت باید شتاب بیشتری بگیرد.

ایشان تاکید کردند: اقدام دولت در زمینه سلامت و درمان مردم بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی کاهش هرچه بیشتر اختلافات جناحی را به نفع مردم و مصلحت کشور دانسته و گفتند: توجه به سیاست خارجی حائز اهمیت است و نباید فقط یک یا چند کشور موضوع سیاست خارجی ما باشد. بلکه باید به رابطه سازنده با دیگر کشور ها توجه شود.

ایشان اصلاح روابط، حل برخی مسایل و توسعه رابطه با کشورهای اسلامی را مورد تاکید قرار داده و در خصوص تهدیدات گروه های تروریستی افزودند: زمینه های شکل گیری گروه های متحجر و تروریستی مثل داعش را نباید در مبارزه با آنان نادیده گرفت.

این مرجع عالیقدر شیعه همچنین با اعلام اینکه همواره شما را دعا می کنم، فضای شاداب در محیط های دانشگاهی را برای پیشرفت کشور ضروری دانستند و دولت را به بهره گیری هر چه بیشتر از آن ها توصیه نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار گزارش کوتاهی را از مهمترین برنامه ها و اقدامات دولت ارائه داد و گفت: رهنمودهای مرجعیت مهمترین راهنما و یاری گر دولت در تدوین و اجرای برنامه ها در جهت آرمان های انقلاب و رضایت مردم است.
نظرات بینندگان