arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

جهانبخش: می‌توانیم 5،6 هفته زودتر قهرمان شویم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم ايراني تيم فوتبال نايمخن هلند معتقد است که تيمش مي‌تواند اين فصل 5،6 هفته پيش از پايان ژوپيلر ليگ قهرماني‌اش را قطعي کند.

به گزارش تسنیم، علیرضا جهانبخش که فصل گذشته در لیگ دسته اول هنلد موسوم به اوردویژه یک بازیکن ارزشمند بود و نمایش خوبی از خود نشان داد، اکنون خود را آماده می‌کند تا دوباره در سطح اول فوتبال هلند کار خود را دنبال کند. شاید با تیم دیگری به غیر از نایمخن اما ترجیح او ماندن در همین تیم است.

سایت هلندی ساکر نیوز با این مقدمه به استقبال صحبت‌های علیرجا جهانبخش رفته که در بازی این هفته تیمش مقابل آچیلس موفق به گلزنی شد و حالا در انتظار بازی هفته بعد نایمخن در ژوپیلر لیگ مقابل روداست. وی با اشاره به اینکه منتظر بازگشت به لیگ اوردویژه است، می‌گوید: «به همین دلیل است که باید در بازی مقابل رودا فقط 3 امتیاز را بگیریم».

تیم رودا رقیب نایمخن در بالای جدول است و این بازی می‌تواند یاران جهانبخش را به قهرمانی نزدیک‌تر کند. مهاجم ایرانی این تیم در خصوص معتقد است: «اگر بتوانیم رودا را این هفته شکست بدهیم راه‌مان برای قهرمان شدن ساده‌تر است و می‌توانیم با پیروزی در بازی‌های بعدی 5،6 هفته زودتر از پایان فصل قهرمانی‌مان را قطعی کنیم».

جهانبخش ادامه داد: «کل باشگاه، تیم و هواداران سزاوار قهرمانی در این فصل هستند، به خصوص بعد از اینکه سال گذشته سقوط وحشتناک به ژوپیلر لیگ داشتیم. قدرت ما در این فصل ثابت می‌کند که ما به سطح اول فوتبال هلند تعلق داریم».

آیا جهانبخش سال آینده در اوردویژه همراه با نایمخن خواهد بود؟ وی در پاسخ به این می‌گوید: «من با نایمخن قرارداد دارم اما شما هرگز نمی‌توانید در آینده چه اتفاقی برای شما خواهد افتاد».

مهاجم 21 ساله تیم ملی ایران در این فصل توانسته 11 گل برای نایمخن به ثمر برساند.

نظرات بینندگان