arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

دادستان کل کشور: اراده جدی نظام، اجازه لانه کردن فساد را نمی دهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان کل کشور گفت: اراده جدی در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که درهیچ کجای این حکومت مقدس فساد لانه نکند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اهواز اظهارکرد:در مقابل هرگونه تهدید در کشور اقدام قاطع انجام می شود و از کشور و مردم در برابر هرگونه هجمه ای از سوی مخالفان و دشمنان محفاظت می شود.

وی در ادامه گفت:مردم قضاوت قاضی را قضاوت علوی می دانند و قشر قاضی باید در نهایت دقت و حساسیت به قضاوت بپردازد.

وی با اشاره به اینکه تامین نیروی قاضی برای خوزستان در اولویت است بیان داشت: خوزستان از جمله استان های بسیار حساس و مهم از نظر قوه قضاییه است، از این رو قوه قضاییه کشور پیگیر تامین نیروی قاضی برای این استان است تا قضاتی که چندین سال است در خوزستان خدمت می کنند و درخواست انتقالی دارند امکان انتقال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز هم بیان داشت: یکی از تهدیدهای جدی که متوجه خوزستان شده، وهابیت است که افرادی جاسوس و دشمن امنیت این استان هستند.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری افزود: مبارزه با این گروه که ضد انقلاب و مخل امنیت خوزستان هستند در اولویت فعالیت نیروی انتظامی و دادگستری این استان باشد.

وی بیان داشت: در چندسال گذشته، تحول بسیار زیادی در کاهش جرایم خشن و سرقت های مسلحانه در خوزستان انجام گرفته است.

در این آیین از فرهاد افشارنیا دادستان سابق اهواز که اکنون رییس کل دادگستری خوزستان است تجلیل و عباس حسینی پویا به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اهواز معرفی شد.
نظرات بینندگان