arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

مادر شهید کشوری دعوت حق را لبیک گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فاطمه سیلاخوری مادر سرلشگر خلبان شهید احمد کشوری و محمود کشوری دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش ایرنا ، این مادر شهید که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس دو تن از فرزندان خود را در راه اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و آنان را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم قرآن نمود، پس از سال ها پرچمداری ادامه راه شهیدان دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش گشت.

خانم سیلاخوری در طول زندگی باعظمت خود با تأسی از حضرت زینب کبری(س) راه فرزندان شهیدش را ادامه داد و رسالت آنان را در حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال نمود.

مادر شهیدان کشوری از دوم اسفندماه امسال بدلیل عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری بستری بود و شامگاه امشب در سن 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت .

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قائمشهر به خبرنگار ایرنا گفت: مراسم تشییع جنازه خانم سیلاخوری ساعت 10 صبح شنبه نهم اسفندماه برگزار می شود .

'علی خداشناس' ادامه داد: پیکر وی از میدان شهید کشوری تا مزار شهدای سیمرغ تشیع و تدفین می شود .

سرلشگر شهید احمد کشوری در روز 15 آذر 1359 و در حالی که از ی‍ک م‍‍ام‍وری‍ت ب‍س‍ی‍‍ار م‍ش‍ک‍ل ام‍‍ا پ‍ی‍روز ب‍‍از م‍‍ی گ‍ش‍ت ، در ای‍لام (م‍ن‍طق‍ه م‍ی‍م‍ک - دره ب‍ی‍ن‍‍ا) بر اث‍ر اص‍‍اب‍ت ر اک‍ت ه‍‍ای دو ف‍رون‍د م‍ی‍گ ع‍راق‍‍ی آتش گرفت و آن گ‍‍اه در خ‍‍اک وطن س‍ق‍وط ک‍رد و ب‍ه آرزوی دی‍ری‍ن‍ه اش یعنی شهادت رس‍ی‍د .ک/3
نظرات بینندگان