arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

مظنون های قاتل دختر17 ساله دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و بازجویی تعدادی مظنون به قتل عاطفه صالح زاده دختر 17 ساله دانش‌آموز که به طرز فجیعی در یاسوج به قتل رسید، با هماهنگی دستگاه قضایی، خبر داد.

به تشریح آخرین وضعیت پرونده قتل عاطفه صالحی مقدم دختر 17 ساله در شهر یاسوج پرداخت و اظهار کرد: افرادی در این رابطه دستگیر شده‌اند و این پرونده توسط مقامات قضایی و کارآگاهان تحت پیگیری است و امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.
 
وی ادامه داد: افراد دستگیر شده با همکاری قاضی پرونده تحت بازپرسی قرار گرفته اند.
 
سردار غلامزاده درباره انگیزه قاتلان از قتل این دختر بیان کرد: انگیزه قاتل یا قاتلان و همین طور اینکه قاتل اصلی چه کسی بوده، هنوز مشخص نشده است. به طور حتم بعد از بررسی‌های صورت گرفته و مشخص شدن نتیجه نهایی، اطلاعات تکمیلی در اختیار عموم مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

اسفندیار نادری داماد خانواده صالحی پیشتر در گفت‌و گو با رسانه‌ها با اعلام اینکه عاطفه به محض خروج از آموزشگاه زبان در روز پنجشنبه با مادرش تماس گرفته و اعلام کرده ماشینی که با آن قصد عزیمت به منزل را دارد، تنها یک مسافر دارد و به محض تکمیل شدن مسافران به خانه مراجعت خواهد کرد، افزود: پس از این تماس بطور مبهمی تلفن وی از دسترس خارج شده و تماس‌های خانواده با وی بی‌نتیجه می‌ماند تا اینکه ساعت 3 و نیم صبح تلفن وی خاموش می‌شود.
 
وی با اعلام اینکه ساعت 19:30 دقیقه همان شب خانواده با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تماس گرفته و خبر ناپدید شدن عاطفه را اعلام می‌کنند، ادامه داد: پس از گذشت یک روز از این واقعه دستگاه‌های امنیتی با ما تماس گرفته و اظهار داشتند که جسد دختری در روستای موردراز یاسوج پیدا شده و خانواده می‌بایست برای شناسایی به نیروی انتظامی مراجعه کنند.

«عاطفه صالحی» دختر دانش آموز دهدشتی که به همراه خانواده در یاسوج زندگی می‌کرد، روز پنجشنبه هفته گذشته با شلیک دو گلوله به سر و یک گلوله در قلبش و همچنین با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. روز جمعه جسد این دختر 17 ساله که طبق اعلام پزشکی قانونی مورد تجاوز قرار نگرفته اما پیش از مرگ مورد ضرب و شتم واقع شده و شکستی در بینی‌اش مشهود بوده در روستای «موردراز» واقع در جنوب شهر یاسوج از سوی پلیس کشف و از طرف خانواده شناسایی شد.

منبع : آنا
نظرات بینندگان