arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

آخرین گام ها در مذاکرات هسته ای در حال برداشته شدن است / خدا را شکر می کنم که روحانی مواضع امیدوار کننده ای را در قبال مذاکرات اعلام کرد

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران گفت: یکی از مسائل مهمی که مطرح است، مسئله مذاکره هسته‌ای است که آخرین گام ها در آن در حال برداشته شدن است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آخرین گام ها در مذاکرات هسته ای در حال برداشته شدن است / خدا را شکر می کنم که روحانی مواضع امیدوار کننده ای را در قبال مذاکرات اعلام کرد
حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران گفت: یکی از مسائل مهمی که مطرح است، مسئله مذاکره هسته‌ای است که آخرین گام ها در آن در حال برداشته شدن است.

به گزارش «انتخاب»، امام جمعه موقت تهران در خطبه های دوم نماز جمعه با بیان اینکه آخرین گام ها در مذاکرات هسته ای در حال برداشته شدن است، افزود: خدا را شکر می کنیم که رییس جمهور محترم در قم و در دیدار با علمای این شهر و در جوار کریمه اهل بیت (س) مواضع روشن و امیدوار کننده ای را اعلام کردند و تاکید کرد که ایران تحقیر، تعطیل و ادامه تحریم ها را نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در آخرین سخنانشان درباره مذاکرات هسته ای گفته اند که غربی ها به چانه زنی عادت دارند و حتی 60 سال است که فلسطین تحت اشغال رژیم غاصب صهیونیستی است اما هنوز آنها چانه می زنند ولی اسراییل خراب می کند و از طرف دیگر این مذاکره همچنان ادامه دارد و به جایی نخواهد رسید، اظهار داشت: ایشان ادامه دادند اگر اینگونه باشد باید کلیات و جزییات یک جا رفع شود، اما آنان می خواهند وقت کشی کنند و جلوی عزت کشورما را بگیرند که این درست نیست و تمامی تحریم ها باید لغو شود.

صدیقی اظهار داشت: غربی ها حق دخالت در امور داخلی ما را ندارند و آنان نمی توانند برای ما تعیین کنند که چقدر سوخت می توانیم تولید کنیم و اینگونه باج گیری ها برای دوران استعمار است نه دوران انقلاب اسلامی که در حال فتح قله های علمی است و آنان نباید بگویند که چقدر سوخت نیاز دارید.

وی افزود: آب سنگین اراک باید فعال شود و سایت فردو باید به فعالیت خود ادامه دهد و میزان غنی سازی نباید محدود شود، زیرا این خواست مردم است و مردم ما به کمتر از آن تن نخواهند داد.
نظرات بینندگان