arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

باهنر: تحریم ها با تلاش دیپلمات های سخت کوش برداشته می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها با تلاش دیپلمات های سخت کوش کشور برداشته می شود، اما ما نیاز به برنامه ریزی برای پیشرفت بیشتر و عمل به اقتصاد مقاومتی داریم.

محمدرضا باهنر در جمع نمازگزاران سیرجانی اقتصاد مقاومتی را بهترین راه رسیدن به اهداف اقتصادی عنوان کرد و افزود: ما اقتصاد ریاضتی نداریم، اما در اقتصاد مقاومتی باید کار کرد.

وی گفت: اگر چین با یک میلیارد و 300 میلیون نفر در اقتصاد خود موفق است و به جهان کالا صادر می کند، راه اقتصاد خود را پیدا کرده است.

نایب رییس مجلس نهم اعلام کرد: چرا امروز کیف و کفش و کت و شلوار ایرانی که بهتر و ارزان تر است از چشم می افتد و این مثالی است که باید به کالا و تولیدات خود توجه کنیم.

وی ادامه داد: در حالی 37 سال از استقرار نظام اسلامی را پشت سر می گذاریم که این سال ها همراه با فراز و نشیب، مجاهدت و تلاش و کوشش بود و با همت جوانان ما و ملت ایران قله های رفیع قدرت، علم، توانمندی، ایمان، اخلاص و مجاهدت را فتح کرده ایم.

وی افزود: هرجا تحریم بوده پیشرفت ها سریع تر انجام شده مانند هوا فضا یا هسته ای که به توانمندی کامل رسیدیم.

باهنر همچنین به خشکسالی در کشور و استان کرمان اشاره کرد و گفت: 92 درصد آب کشور صرف کشاورزی و هشت درصد صرف آشامیدن و صنعت می شود و اگر مصرف با علم جدید همراه و بهینه شود در بخش کشاورزی ما خشکسالی نداریم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان