arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

داعش به اجبار کودکان "رقه" در سوريه را از خانواده‌هايشان مي‌خرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه فعال موسوم به «رقه در سکوت سر بريده مي‌شود» در صفحه خود در پايگاه‌هاي ارتباط اجتماعي اعلام کرد که اعضاي داعش کودکان شهر رقه سوريه را در ازاي پرداخت پول به خانواده‌هايشان مجبور به عضويت در گروه خود مي‌کنند.

به گزارش پايگاه لبناني اسلاب نيوز به نقل از گروه فعال «رقه در سکوت سر بريده مي‌شود» در صفحه خود در پايگاه‌هاي اجتماعي اعلام کرد: ساکنان رقه سوريه مجبور مي‌شوند تا در ازاي گرفتن پول، مواد غذايي و لباس کودکان خود را به داعش تحويل دهند.

به گزارش اين گروه، سه پادگان عضوگيري در نزديکي استان رقه سوريه وجود دارد که به کودکان درس کشتار و سر بريدن را آموزش مي‌دهند.

گروه «رقه در سکوت سر بريده مي‌شود» اعلام کرد که اين پادگان‌ها شامل پادگان «الخليفه للاشبال»، «الاشبال الفاروق» و «الشريعه للاشبال» در شهر «الطبقه» در رقه است و اقدام به عضوگيري کودکان به مدت 40 روز کرده‌ و روش کشتار، سر بريدن وحشيانه را به آنها ياد مي‌دهند.

همچنين به پدران اين کودکان 200 دلار مي‌دهند و اگر خانواده‌ها با عضوگيري کودکانشان مخالفت کنند بايد دروسي را در مساجد آموزش قرآن بخوانند تا آنها را براي پيوستن به اين پايگاه‌ها قانع کنند.

داعش پيشتر افتتاح پادگان الفاروق را براي عضوگيري از کودکاني که عمرشان از 15 سال تجاوز نمي‌کند، اعلام کرده بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان