arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

قلعه‌نویی: از کفاشیان هیچ دل خوشی ندارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: افراد سیاسی و نظامی که به فوتبال می‌آیند زحمت می‌کشند اما جایگاهشان اینجا نیست. فوتبال را باید به فوتبالی‌ها بسپارند.

وی ادامه داد: من در زمانی که در قطر بازی می‌کردم آنها تنها دو زمین و دو هتل داشتند اما حالا دو بار جام ملت‌ها را برگزار کردند و میزبانی جام جهانی هم شده‌اند این نشان می‌دهد که آنها پیشرفت کرده و ما عقب مانده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: با اینکه هیچ دل خوشی از کفاشیان و زیرمجموعه‌اش ندارم اما از زمانی که آمده‌اند کار کرده‌اند. برگزاری لیگ هم منظم شده است و باید از زحمات عزیزمحمدی هم تشکر کنم.

قلعه‌نویی در خصوص رای محرومیت کرار عنوان کرد: کجای دنیا بعد از ۱۹ روز حکم می‌دهند؟ در خصوص ساموئل یک روزه حکم دادند و چطور برای کرار را ۱۹ روز طول می‌دهند؟ این نشان می‌دهد در کمیته انضباطی قانون حکم‌فرما نیست. حسن‌زاده با این کار کرار را نه سه بازی بلکه ۴ بازی محروم کرد چون او می‌خواست به مرخصی برود و بدون تمرکز به بازی با گسترش فولاد رسید.

وی عنوان کرد: رای‌هایی که برای من صادر می‌شود سه میلیون قطعی و همیشه تکراری بوده است. این رای‌ها مانند فیلم‌های ایرانی بعد از انقلاب تکراری شده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان