arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

جزئيات خبرگزاري جديد صداوسيما اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پيمان جبلي در اين مراسم با تشريح اهداف و برنامه‌هاي خبرگزاري صداوسيما گفت: با توجه به تحولات عميق و شکل‌گيري فضاي جديد در حوزه اطلاع‌رساني و خبر در دنيا، امروز رسانه ملي، بويژه معاونت خبر، وظيفه بسيار مهم و حساسي دارد و لازم است که از نظر شکلي و محتوايي بسيار متفاوت عمل کنيم .

وي با اشاره به کارهاي بسيار ارزشمندي که در دوره‌هاي گذشته در اين حوزه انجام شده است ، افزود: امروز بايد هماهنگ و همگام با تحولات رسانه‌اي و خبر دنيا به پيش برويم و درحال حاضر نيازمند به پوست اندازي و تکامل در همه عرصه‌هاي خبري هستيم.

معاون خبر صداوسيما ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در حوزه‌هاي خبري رسانه ملي را خوب ارزيابي کرد و گفت: همه مديران خبر بايد تلاش کنند که ضمن شناسايي نقاط قوت توانمندي‌ها براي ارتقاي شکلي ، محتوا ، ساختار و قالب با توجه به نيازها گام بردارند.

جبلي هدف اصلي تحولات جديد در حوزه معاونت خبر رسانه ملي را تبديل واحد مرکزي خبر به يک خبرگزاري در جهان اعلام کرد و افزود: واحد مرکزي خبر علاوه بر اين که به منبع تغذيه‌کننده خبر آنتن صداوسيما تبديل خواهد شد، به منبع خبر تغذيه‌کننده اخبار در کشور و در سطح جهاني تبديل مي‌شود.

در اين مراسم مهرداد سيدمهدي، رئيس خبرگزاري صداوسيما ، هم با تشکر از معاون خبر و مديران و همکاران حوزه‌هاي خبري درخصوص شکل‌گيري خبرگزاري صداوسيما و نيز نحوه فعاليت اين خبرگزاري گفت: کار خبرگزاري صداوسيما فراتر از واحد مرکزي خبر خواهد بود چون ما علاوه بر پوشش خبري صدا و تصوير، در عرصه رسانه‌اي کشور هم بايد تاثيرگذار حاضر شويم و همه نيازهاي مخاطبان را برآورده کنيم.

وي با بيان اين مطلب که اطلاع‌رساني ‌بايد روزآمد، جامع و سريع انجام گيرد، گفت: ما بايد در اين دنياي رسانه‌اي جلوتر از رقباي خود حرکت کنيم.

رئيس خبرگزاري سازمان صداوسيما همچنين به مزيت‌هاي اين خبرگزاري اشاره کرد و افزود : يکي از مزيت‌هاي اين خبرگزاري، کار تصويري است که ما مي‌توانيم از اين مزيت به عنوان نقطه قوت بهره ببريم.

در اين مراسم، سيدمهرداد سيدمهدي حکم رياست خبرگزاري صدا و سيما، شهرام وثوقي راد حکم مديرکلي اخبار سيما، مهدي شهاب تالي حکم مديرکلي اخبار صدا و اميرعلي ملکي حکم مشاورت معاون خبر رسانه ملي را دريافت کردند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان