arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

زادمهر: پرسپوليس حالا روي دور شانس است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو هيات مديره و سرپرست سابق پرسپوليس اعتقاد دارد پرسپوليس بعد از برد برابر استقلال در 3، 4 ماه اخير روندي رو به رشد داشته است.

دکتر زادمهر در گفت‌وگويي با ما اعلام مي‌ کند که حتي عليرغم باخت در بازي هاي گذشته، پرسپوليس خوب بازي کرده و نحوه حرکت اين تيم رو به رشد بوده است.

زادمهر مي‌ افزايد: بازي برابر بنيادکار يکي از سخت ترين بازي هاي پرسپوليس خواهد بود. بنيادکار تيمي است که برابر ايراني ها در 8 ـ7 سال اخير خوب بازي کرده و همواره موفق بوده است.

او در تحليل عملکرد فني پرسپوليس در 3 ماه اخير مي‌ گويد: پرسپوليس بعد از برد برابر استقلال، يک حرکت خوب و جلويي داشته است، تيم حرکت رو به جلو داشته موقعيت هاي خوبي به دست آورده و در حفظ توپ عالي است، به نظر من بدشانسي و احتمالا اشتباهات داوري، مهمترين مشکل پرسپوليس در بازي هاي گذشته بوده است و حالا بچه ها به اين باور رسيده اند که پشت سر هر بدشانسي، خوش شانسي وجود دارد.

زادمهر به بحث اداري باشگاه هم اشاره کرده و مي‌ گويد: در هفته گذشته يک جلسه خوب هيات مديره و يک جشن در دانشگاه داشتيم و وقتي دوره اول دانشجويان فارغ التحصيل شدند حرکت 2 ساله ما به بار نشست.

زادمهر بار ديگر به ليگ قهرمانان رجوع کرده و مي‌ گويد: پرسپوليس سخت ترين گروه را در ليگ قهرمانان دارد، من تصور مي‌ کنم که پرسپوليس با وجود گروه سخت و حريفان بسيار مجهز برابر بنيادکار نباخته و برابر النصر در بازي بعدي تهران برنده شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان