arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

اعتراف رژيم صهيونيستي به شکست سنگين درجنگ غزه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس سابق ستاد ارتش رژيم صهيونيستي گفت که درجنگ غزه شکست و خسارت سنگيني متحمل شديم.

به گزارش پايگاه خبري اخبارسوريه، بني گانتز درگفت و گو با شبکه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي افزود: تابستان گذشته برخلاف ادعاي شاباک (سازمان اطلاعات و امنيت داخلي) هيچ اطلاعاتي در مورد قصد گروه هاي فلسطيني به حمله موشکي يا نظامي به اسراييل دردست نداشتيم.

وي توضيح داد: اگر قبل از آغاز جنگ، چنين اطلاعاتي درمورد قصد گروه هاي فلسطيني در اختيار داشتيم هرگز 3 لشکر پياده را به منظور يافتن سه شهرک نشين ربوده شده به کرانه باختري اعزام نمي کرديم.

گانتز با حمله به نفتالي بنت وزيراقتصاد رژيم صخيونيستي، او را به گمراه کردن ارتش درجنگ اخير با غزه به منظوردست يافتن به اهداف سياسي خود متهم کرد.

رييس سابق ستاد ارتش رژيم صهيونيستي با حمله به شاباک، ادعاي اينکه به ارتش اين رژيم درمورد قصد گروه هاي فلسطيني در حمله به اسراييل هشدارداده شده بود را تکذيب کرد و گفت: اگرچنين هشداري داده بودند، ارتش هرگزاين گونه بي پروا و بي خيال عمل نمي کرد.

اين مقام سابق ستاد ارتش رژيم صهيونيستي با ادعاي اينکه در اين جنگ فقط 67 نظامي صهيونيست کشته شده اند افزود: انتظار تلفات بيشتري داشتيم ولي همين تعداد نيز هزينه سنگيني بود که پرداختيم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان