arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

فواد معصوم: پايان کار داعش در عراق رقم مي‌خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس جمهور عراق با تاکيد بر اينکه پايان کار داعش در عراق رقم خواهد خورد، گفت: ما شاهد پيشروي چشمگيري در عمليات آزادسازي صلاح الدين هستيم.

فوراد معصوم، رئيس جمهوري عراق در گفت‌وگو با شبکه خبري سومريه نيوز گفت: ما شاهد پيشروي چشمگيري در عمليات آزادسازي استان صلاح الدين با مشارکت ارتش، پليس، نيروهاي داوطلبان مردمي و پيشمرگ‌هاي کرد هستيم. اين پيروزي‌ها بشارت دهنده خير و خوبي هستند و پايان داعش در عراق خواهد بود.

وي تصريح کرد: عمليات نينوا موعد عمليات آزادسازي موصل را تعيين مي‌کند. دولت اقداماتي را براي آزادسازي موصل از دست تروريست‌هاي داعش اتخاذ خواهد کرد.

معصوم خاطرنشان کرد: سفر من به کرکوک در راستاي تلاش براي برآوردن نيازهاي امنيتي، اقتصادي و خدماتي اين استان صورت گرفته است چراکه برخي وزارتخانه‌ها در ارائه کمک به اين استان کوتاهي کرده‌اند.

وي همکاري ميان مسئولان استان کرکوک را در خدمات رساني به ساکنان ستود و گفت: نيروهاي پيشمرگ در حفظ امنيت کرکوک شرکت کرده‌اند و در مقابل تروريست‌ها ايستاده‌اند.

معصوم در سفر خود به استان کرکوک با برخي مسئولان عرب، کرد و ترکمن در استانداري ديدار و بر اهميت لغو قوانين نظام سابق درباره اراضي مورد مناقشه و بازگرداندن اراضي به صاحبان آن تاکيد کرد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان