arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

العبادی: زمان اعلام پیروزی برداعش نزدیک است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر عراق با تجلیل از جان فشانی های نیروهای عراقی در نبرد با داعش، تاکید کرد: زمان اعلام پیروزی بر داعش، نزدیک است.

به گزارش العالم، دفتر "حیدر العبادی" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: فرمانده کل نیروهای مسلح، روز سه شنبه به منظور نظارت بر روند عملیات نظامیِ آزادسازی استان صلاح الدین و پیگیری درگیری های آزادسازی غرب الانبار، با فرماندهی مشترک عملیات، دیدار کرد و از روند عملیات و پیروزی های به دست آمده باخبر شد و تماس هایی با فرماندهان نظامی در جبهه درگیری گرفت.

بر پایه این گزارش، العبادی، دستورات لازم را برای گسترش پشتیبانی از مبارزان عراقی به منظور آزادسازی استان صلاح الدین و پاکسازی اراضی کشور از گروه های تروریستی صادر کرد.

نخست وزیر عراق، همگان را به حمایت از مبارزان عراقی در جبهه های جنگ فراخواند تا پیروزی نهایی ضد داعش تحقق یابد.

وی همچنین از جانفشانی های نیروهای مسلح عراقی برای دفاع ازخاک میهن و حفظ حاکمیت و عزت مردم این سرزمین تجلیل و قدردانی کرد.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ادامه تصریح کرد: به خواست خدا، پیروزی نزدیک است و فرزندان غیور عراق، برای آزادسازی سرزمینشان، عزم خود را جزم کرده اند. بنابراین سپیده دم پیروزی به زودی خواهد دمید تا در آن روز، آزادی سرزمینمان از تروریسم را اعلام کنیم و مردم عراق از نعمت امنیت و ثبات بهره مند شوند.

"حیدر العبادی"، در تاریخ 1 مارس، دستور آغاز عملیات پاک سازیِ کامل استان صلاح الدین و دیگر اراضی اشغالی از چنگ داعش را صادر کرد.
نظرات بینندگان