arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

عضو مجلس خبرگان: آیت الله هاشمي کانديدا شود احتمالا آقاي شاهرودي از کانديداتوري کناره گيري مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آريا: حجت الاسلام هاشم زاده هريسي ،عضو مجلس خبرگان رهبري از نامه برخي نمايندگان مجلس خبرگان براي دعوت از هاشمي رفسنجاني جهت کانديداتوري در انتخابات هيات رييسه مجلس خبرگان اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: تا جايي که بنده اطلاع دارم آقاي هاشمي شخصا ولع و علاقه اي براي کانديداتوري در انتخابات هيات رييسه مجلس خبرگان ندارد چراکه احساس مي کند رياست دراين مجلس بار سنگيني است که الان از دوش ايشان برداشته شده است.

وي افزود: اگرچه آقاي هاشمي علاقه اي به رييس شدن در مجلس خبرگان ندارد اما اگر نمايندگان اين مجلس و ديگران از ايشان درخواست کنند يا مسائلي پيش بيايد که آقاي هاشمي احساس کند کانديدا شدنش لازم است دراين صورت شايد کانديدا شوند.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد:آقاي هاشمي باوجود آنکه در دوران آيت الله مهدوي کني مي توانست کانديدا شود اما به احترام آقاي کني نامزد نشد در دوران آقاي مشکيني هم با وجود تقاضايي که از آقاي هاشمي داشتند اما ايشان نپذيرفت و گفت آقاي مشکيني زينت مجلس خبرگان است . وي گفت:آقاي هاشمي زمينه راي خوبي در مجلس خبرگان دارد چراکه علما مديريت ايشان را ديده اند .

هريسي اظهار داشت:متاسفانه برخي با سياسي کاري انتخابات هيات رييسه مجلس خبرگان را بزرگ مي کنند و با اتهاماتي که مي زنند جو را برهم مي زنند . وي همچنين از اعلام انصراف هاشمي شاهردوي از کانديداتوري براي رياست مجلس خبرگان اظهار بي اطلاعي کرد و گفت:اگر آقاي هاشمي رفسنجاني براي انتخابات رياست مجلس خبرگان کانديدا شود احتمال کناره گيري آقاي هاشمي شاهردوي از کانديداتوري وجود دارد.
نظرات بینندگان