arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

نامه الیاس حضرتی به برادر حسین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد پس از تجمع دیروز در مقابل روزنامه اعتماد در نامه‌ای به حسین الله‌کرم از افراد شرکت‌کننده در این تجمع نوشته است.

 در بخشی از این نامه آمده است «برادر حسین؛ روزنامه‌ای مصاحبه‌ای کرده و می‌توان گفت حداکثر در چیدمان مطالب بدسلیقگی صورت گرفته و باعث شایبه‌ای برای عده‌ای از علاقه‌مندان و عاشقان امام حسین (ع) شده است. بلافاصله فردای آن روز آقای اصغرزاده به عنوان مصاحبه‌شونده توضیحات مبسوطی برای رفع بروز شایبه ارائه داده است. سردبیر روزنامه همان روز به عنوان پاسداشت یادواره شهیدان اسفندماه (شهید باکری و بقیه سرداران) خیلی واضح و روشن در جهت رفع این شبهه مطالب روشن و شفافی را اعلام کرده و فردای آن روز خود من به عنوان مدیرمسوول یادداشت مفصلی نوشتم و توضیحات روشن و شفافی دادم و در نهایت هم یادآور شدم اگر شایبه‌ای از این مصاحبه و نگرانی برای قوانین ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.»

الیاس حضرتی سپس دعوت مناظره دکتر حسین الله‌کرم را رد کرد و گفت «فکر می‌کنم در دفاع از اهل بیت، با هم، هم‌عقیده‌ایم و اختلافی نداریم پس شاید مناظره‌ای لازم نباشد. ولی هر وقت اراده کردید تریبون روزنامه در اختیار شماست و برای انتشار هر مطلبی و موضوعی می‌توانید از این تریبون استفاده کنید. روزنامه اعتماد نه طرفدار لاییک‌ها است و نه طرفدار سکولارها. روزنامه اعتماد طرفدار اندیشه‌های امام و راه امام با گرایشی اصلاح‌طلبانه و اصولگرایانه است. امیدوارم که درباره این قضایا اگر شایبه‌ای هم در ذهن شما ایجاد شده بود، با عذرخواهی مدیرمسوول و یادداشت‌های مختلفی که نوشته‌ایم از ذهنتان خارج شود

نظرات بینندگان