arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

واکنش بازيکن جنجالي پرسپوليس به اخراج از تمرين اين تيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کنار گذاشتن ديروز من از تمرين يک اتفاق ساده بود و خيلي زود هم به تمرين برگشتم.

مبين ميردورقي در خصوص اخراجش از تمرين ديروز توسط حميد درخشان و سپس بازگشتش به تمرين گفت: اين يک اتفاق ساده در تمرين بود و نمي‌دانم چرا به اين موضوع اينقدر پرداخته مي‌شود و از اين دست اتفاقات در فوتبال درون تيمي رخ مي‌دهد و بايد بگويم که فقط من در اين ميان از تمرين بيرون نرفتم بلکه علي عليپور هم مثل من از تمرين بيرون آمد اما هر دو نفرمان به تمرين برگشتيم و باز هم تأکيد مي‌کنم هيچ اتفاق خاصي نبود.

وي درباره اينکه درخشان چه صحبتي با اين دو بازيکن انجام داد، تصريح کرد: حميد درخشان هيچ حرفي به ما نزد و نمي‌دانم چرا اينقدر اين مسئله بي‌جهت بزرگ مي‌شود و بايد بگويم که اين تنها يک برخورد ساده بود که در هر تيمي و براي هر بازيکني امکان دارد رخ دهد.

بازيکن جوان تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين حاشيه‌سازي‌ها در راستاي حاشيه‌سازي‌هاي قبلي براي من است و باور کنيد اگر چند دقيقه بازي کنم همه چيز درست مي‌شود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کني اين فرصت به تو داده شود گفت:‌ چرا که نه؟! همه تلاشم را مي‌کنم تا در پرسپوليس بازي کنم و مطمئن باشيد درخشان هم اين زمان را به من خواهد داد و مي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان