arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۵۵۱۱
تعداد نظرات: ۶۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴
گاردین:

اختلاف شدید امریکا و فرانسه در مذاکرات هسته ای / تماس تلفنی فابیوس با مذاکره کنندگان فرانسوی: به ایران امتیاز بیشتری ندهید / ایران: موضع فرانسه توافق را برهم می زند

مذاکرات هسته ای بر سر برنامه هسته ای ایران در میانه ی اختلافات بین امریکا و فرانسه متوقف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
اختلاف شدید امریکا و فرانسه در مذاکرات هسته ای / تماس تلفنی لوران فابیوس با مذاکره کنندگان فرانسوی: به ایران امتیاز بیشتری ندهید / ایران: موضع فرانسه توافق را برهم می زند
گاردین نوشت: مذاکرات هسته ای بر سر برنامه هسته ای ایران در میانه ی اختلافات بین امریکا و فرانسه متوقف شد.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، جان کری وزیر خارجه آمریکا قرار است که امروز با همتایان اروپایی حود دیدار کرده و اختلافات بر سر ایران را حل کند.

مذاکرات با ایران قرار است چهارشنبه در سوئیس ادامه پیدا کند.

اختلاف اصلی امریکا و فرانسه بر سر لغو تحریم های ایران است. امریکا پیشنهاد لغو مرحله ای تحریم های سازمان ملل را در مقابل افدامات اعتماد ساز ایران، داده است، اما فرانسه تنها خواستار لغو نمادین تحریم های اعمال شده است.

دیپلمات ها می گویند که لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به هیات فرانسوی در سوئیس تماس گرفته تا اطمینان حاصل کند امتیازات بیشتری به ایران اعطا نشده است. وی همچنین تاکید کرده که تحریم های سازمان ملل تنها زمانی لغو می شود که ایران توضیح کاملی در مورد ادعای  طراحی ساخت کلاهک اتمی در گذشته، ارائه دهد.

موضع فرانسه برای ایرانیان غیرقابل قبول است. یک دیپلمات اروپایی حاضر در مذاکرات گفت: ایرانی ها این موضوع را قابل قبول نمی دانند و آن را برهم زننده توافق می دانند.

وی افزود: با این حال هیچ نشانه ای نیست که فرانسه موضع خود را نرم کرده باشد.

اختلافات تا به حدی افزایش یافت که مسئولان امریکایی و فرانسوی در سوئیس بر سر اخباری که به رسانه ها دادند، دچار درگیری شدند.

فضای مذاکرات از این بابت قدری منفی شد. با این حال تسلیت حضوری جان کری به برادر حسن روحانی در سوئیس نیز نتیجه نداد و این اقدام بر فضا منفی مذاکرات غلیه نکرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۵
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۹
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
8
239
این مذاکره به نتیجه خواهد رسید ولی درآینده رابطه اقتصادی را به تدریج کم کرد وشرکتهای دیگری را جایگزین رنو وپژو نمود پشت پرده فرانسه اسراییل وعربهای حاشیه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
موافقم،قابل توجه خودروسازهای(.......)و وزیرصنایع
ناشناس
|
Bulgaria
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
6
199
ما باید در معاملاتمان خصوصا" صنعت ماشین سازی با فرانسه تجدید نظر جدی کنیم و به جای آن از شرکت های معتبر سایر کشورها جایگزین کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
برای شما متاسفم ، که فکر می کنید بعضی مسئولین صنعتی دنبال منافع کشور هستن ، در حالی که قطعا حضور پژو بیشتر برای بعضی واسطه ها می ارزه در حالی که به راحتی می تونیم آلمان رو جایگزین کنیم ولی . . . . ربطی به این دولت و اون دولت هم نداره ،
ناشناس
| United States |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
هیچ توجه داریم که با چنین پیشنهادهایی عملا! داریم به راه همان قدرتهای غربی میرویم: یعنی تحریم حریف بخاطر مسایل سیاسی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
4
157
اونوقت چرا ما قرارداد بدا پژو فسخ نميكنيم؟ اين همه شركتهاي خودرو سازي تو آمريكا هست ك با كيفيت تر و مقرون ب صرفه تر هستند ولي ما گير داديم ب پژو
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
پژو= لگن

فولکس واگن فقط!
سیدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
6
141
دولت‌فرانسه‌،‌تبدیل‌به‌نوکرحلقه‌به‌گوش‌‌نتانیاهو‌شده‌.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
باز ما نفت داریم نفت میفروشیم
اونا که نفت ندارن مجبورن شرفشون رو بفروشن
اصلاح طلب امت جدش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
9
114
بابا ما به جای مرگ بر آمریکا باید بگیم مرگ بر فرانسه ! خدایی آمریکایی ها خوب اومدن جلو . هرچند فرانسه به نیابت از پلیس بد داره این فیلم ها رو در میاره
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
93
چرا امریکا فرانس رو جریمه نمیکنه برای شکستن تحریمها تمام این سالها ماشینهای اشغالشونو با فرستادن ایران و تحریمها رو دور زدن
وقتی ماشینهای المانی و امریکایی هستند که ایران میتونه اونها رو مونتاژ کنه و به تمام منطقه صادر کنه چرا ماشینهای اشغال فرانسوی رو مونتاژ کنه که مردم ما درش بسوزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
چقدر ساده هستید شما.
اینها دعوای زرگریشونه.اینها با هم تقسیم کار کرده اند که هر دفعه که به توافق نزدیک شدیم یکی از اونها موش بدوونه.یکبار انگلیس یکبار آلمان و فرانسه و...
روسیه هم گفت که شرکت نمبکنه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
روسیه فعلا در حال بحران اقتصادی خودش که ارزش پولش داره سقوط میکنه!
غلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
55
20
پس کو چی شد خبر خوش فقط فقط حرف میزنه عمل وجود نداره
پاسخ ها
aliaam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
اقای دلواپس یکم صبر داشته باش خبر خوش هم میرسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
132
15
غربی ها چشم بچه دارند ارام ارام مارا فریب می دهند . همانطوزیکه اورانیم 20 درصد را فورا از بین بردیم وحالا به 6000 سانتریفوژ راضی شدیم کم کم به تخریب همه امکانات هسته ای نیز رصایت می دهیم و در اخر هم هیچ تحریمی از بین نمی رود . بجای این مذاکرات مسخره که مذاکره کننده ها را احمق در مقایسه با غربی ها نشان می دهد . باید دولت در ارگان های بین المللی از بلوکه شدن دارائی های ایران بعنوان دزدی شکایت کند و مقابل به مثل هم نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
آقا یه چیز بهت میگم راحت شی: کل بین الملل آمریکاست راحت شدی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
مثلا چه مقابل به مثلی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
مقابل به مثل کنیم؟ مثلا چکار کنیم؟ میشه توضیح بدی؟ داراییهاشنو توبانکهامون مسدود کنیم؟ صادراتمونو قطع کنیم؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
شورای امنیت، سازمان ملل و تمام سازمان های بین المللی همون آمریکا هستن!
باید تعامل کنیم. شاخه و شونه کشیدن نتیجه نداره برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
1
32
....ایران خودرو که باز هم با این نامردا قرارداد بست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
29
ضمن عرض تبریک سال نو با توجه به نظرات بالا و پختگی پیشنهادات در قرارداد با پژو و رنو حتما مسئولین کشور باید تجدید نظر جدی کنند!!!!این دو برند رو مردم باید به خاطر بسپارند و جواب دندان شکنی به فرانسه بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
کجای کاری علی جان مردم ما واسه ال 90 سر و دست میشکنن پژو که بماند ..... از ماست که برماست.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
7
7
میشه گفت مذاکرات به بازی دستش ده یا خرس وسط تبدیل شده. ایران رو دارند سر میدوانند. توپ رو از آمریکا میری بگیری میندازه برای روسیه. از روسیه بگیری برای انگلیس. با این شرایط عمرا ایران بتواند توپ را از دست غربی ها بگیرند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
30
بزار توافق انجام بشه ، اون موقع ببینیم دیگه کسی این پژو غرازه و رنو چلک رو تو ایران میاره به مردم غالب کنه ! با وجود تویوتا و فولکس واگن اشتباه محضه اگه دوباره روی فرانسه به عنوان شریک تجاری حساب باز کنیم! اونم با این همه کار شکنی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
25
حالا باز بریم با پژو قرارداد جدید ببندیم .
خوبه یه بار هم از پشت خنجر زدن پژو و فرانسه رو دیدیم باز باید در آستانه توافق هسته ای مجددا یک قرارداد پر سود با پژو ببندیم ؟
احسان
|
Germany
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
28
هر وقت تو اخبار صحبت از کارشکنی فرانسه تو مذاکرات به میون میاد مردم ایران بلافاصله تو کامنت هاشون فقط می گن لعنت به "پژو" و "رنو" . انگار این دو موجود پلید نماد خباثت و نکبت فرانسه و دولتشه. البته حق هم دارند از بس اذیت شدند. اما باید در نظر داشته باشیم که جرم مدیران صنعت خودروسازی کشور هم از اونها کمتر نیست که 30 سال ناف صنعت کشور تو این زمینه رو بستن به این دو برند و حتی نکردن هر سال یک مدل نو بیارن بلکه تا همین الان مدل و تکنولوژی قرن پیش پژو و رنو رو به خورد ملت دادن . الانش هم که فرانسه اینهمه تو مذاکرات اتیش می سوزونه در حال تولید همین مدل ها هستیم و التماس می کنیم که پژو یا رنو تو روخدا برگردین البته بدجنسی های این فرانسوی ها تنها مربوط به سیاست یا صنعت یا تجارت نیست. تو زمینه های اخلاقی هم بدتراز این قماش خودشونن .
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
5
20
با سلام و عرض تبریک نوروز باستانی
چرا از اول به جای مذاکره مستقیم با آمریکا این چند کشور اروپایی حلقه به گوش اسراییل را وارد مذاکره کردیم.از ماست که بر ماست
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
19
اورانیوم20% قابلیت برگشت دارد اکتفا به 6000سانتریفوژ در شرط امکان تحقیق و توسعه و افزایش قدرت سانتریفوژ های جدید مساله پیچیده ای نیست هیچکس در کشور راضی به تخریب امکانات هسته ای نیست اما اینکه نوشته اید با شکایت به ارگان های بین المللی .....خوب برگشت پول با چه بانکی؟ پیشنهادتان منطقی نیست و غیر عملی است در مجموع نظراتتان مردود است و بهتر است در چالشهای بزرگ کشور تعمق کنید و بعد نظر دهید
شهرام دارابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
5
11
دوستان توجه کنید ما هرگز نباید بخاطر مسایل سیاسی یک قرارداد اقتصادی را که اعتبار بین اللملی داره ودر محاکم قضایی قابلیت طرح را داره یک جانبه فسخ کنیم چون علاوه بر پرداخت جریمه این پیام را برای دیگر شرکتهای بزرگ بین المللی داره که خطر ریسک سرمایه گذاری در ایران همچنان بالا است .
بهترین کار برای دولت حمایت از شرکتهای دیگر به غیر از ایران خودرو و سایپا در زمینه منتاژ خودراهای معتبر میباشد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
خطر و ریسک مترادف هستند پس به کار بردن آن ها با هم غلطه . دوست عزیز فسخ قرارداد ها هم میتونه توابع قوانین باشه . مسلمآً هیچ قراردادی مادام العمر نیست .
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
13
4
پشت سر همه این وقایع انگلیس خبیثه..
فرانسه فقط نقش پلیسه بدرو بازی میکنه.
مرگ بر اسراییل.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
24
برخی شدت بدی تحریم های شورای امنیت را نمی فهمند هنگامی که یک کشور تحریم شد خروجش از دایره تحریم ها بستگی به موافقت تک تک اعضای دایم که درندگان حق وتو هستند داره. اعراب پول عایدشان را برای جلوگیری از رسیدن به توافقات بکار گرفته اند. نه فقط فرانسه این احتمال وجود داره که روسیه و چین هم موش بدونند. اگر با آمریکا به توافق برسیم نظر بریتانیا هم جلب کرده ایم اما فرانسه و احتمالا روسیه و چین مشکل ساز خواهند شد. اگر روس ها بخواهند در مورد اوکراین از برگ ایران استفاده کنند مشکل دو چندان می گردد. از بابت چینی ها هم نمی توان مطمئن بود. حالا باید فهمیده باشیم آنکه می گفت آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دانتان پاره شود چه بهایی بر سر ما آورده.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
متاسفانه اینها رو ایران میبینه بعد هم پیمان روس و چین میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
15
وقتش رسیده که پژو و رنو را که کارنامه غیر قابل قبول داشتند رو با امثال فورد و فولکس و فیات تعویض کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
18
پیشنهاد میکنم یک نظر سنجی راجع به شیوهای مناسب برای واکنش به رفتار دولت فرانسه انجام دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
15
فرانسه را باید تحریم کرد. سیاستمداران فعلی فرانسه انسان های فاسدی هستند که حیثیت مردم فرانسه را به دلارهای نفتی اعراب فروخته اند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
4
19
از اینکه پژو سوار میشم احساس شرم میکنم
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
1
15
یواش یواش چیزای دیگه هم روشن می شه .
تا حالا مطمئن تر شدیم که امارات متحده عربی مستعمره فرانسه است. لابی اسرائیل در فرانسه فعال تر از آمریکاست. عربستان شریک خوبی برای فرانسه است

تحریم خریدار محصولات پژو در ایران توسط مردم جواب محکمی است به این اقدامات فرانسه. ولی چطور اینهمه آدم رو می شه مقاعد کرد برای این اقدام خدا می دونه.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
8
5
با عرض تبریک به مناسبت حلول سال نو و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا س
و عرض سلام به ساحت مقدس امام زمان عج و شما خوانندگان گرامی ، با عرض پوزش ضرب المثل قدیمی میگه : سگ زرد برادر شغاله ، فقط با دید باز انشاالله پیروزی در انتظار ایران سر بلند و ملت بزرگ ایران است .
aliaam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
17
مثل اینکه قول هایی که اسرائیل و اعراب حاشیه خلیج فارس بهش دادند به دهنش مزه کرده که اینقدر چرت و پرت میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
4
14
به نظر من اگر در امریکا نیروهای خوب و بد وجود دارند، اما در فرانسه همه بد هستند.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
1
25
همانطوری که در آمریکا یک دونه خودروی فرانسوی نمیبینید امیدوارم اینجا هم همینطور شود.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
4
11
فرانسه بازار خودرو ی ایران را از دست رفته می بیند! برای همین شلتاق می اندازد!
Naser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
1
11
ايران فقط با امريكا توافق كند كافي است اصل مشكل تحريم هاي امريكا است و فرانسه در اين بين اهميتي ندارد
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
10
وزیر امور خارجه فرانسه نماینده اسراییل در نشست ۵+۱ است پس زیاد عجیب نیست اینقدر سنگ اندازی می کنه
نسل اول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
11
2
یعنی شماحدس نمی زنید که مواضع فعلی فرانسه همان مواضع واقعی آمریکاست؟

درواقع بدلایلی آمریکا نمی خواهد ایران از توافق ناامید شود و لذا فرانسه را جلو انداخته است تا حسن نیت ظاهری خودش نزد ایران مخدوش نشود

کمی صبرکنیم حقیقت مشخص می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
14
این عاقبت کاغذپاره خواندن قطعنامه شورای امنیته مسئله ای که با یکم تدبیر و هماهنگی با دوستانمان قابل حل بود تبدیل شده به یک قضیه که هر کدام از 5 عضو دایم شورای امنیت باید رضایت بدهند تا حل بشه و اسراییل با یکم امتیاز فرانسه در بحران رو می خره تا موش بدوونه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
این سنگی که تو چاه انداخته شده حالا باید صدتا مثل ظریف صدها ساعت وقت و زور بزارند بلکه این سنگ رو از ته چاه در بیارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
11
مرگ بر فرانسه این بار دوم که این ها مذاکره رو به هم میزنند بعداز توافق باید تمام شرکت های فرانسوی با اردنگی بندازن بیرون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
دوستان عزیز , شرکت های فرانسوی رو با اوردنگی بندازیم بیرون بعد شرکت های دیگر کشور های غربی مثل آلمان یا آمریکا بیان ؟. همه سر و ته یه کرباسن . بلوک غرب . تنها راهش پیشرفت و قوی شدن خودمونه تا این حیوونارو رو جاشون بشونیم . حالا می فهمم هیتلر چرا این قدر حس ناسیونالیستیش زده بود بالا و گفت ما جواب ظلم رو با ظلم میدیم , جواب تحقیر رو با حقیر میدیم . امیدوارم روزی برسه که اینا زیر پای عظمت امپراطوری ایران له بشن و مقاماتشون برای التماس پشت درهای ایران صف بکشن . به امید ایرانی همه جانبه پیشرفته با برتری مطلق و بی رحم نسبت به دشمنان , احترام و حق دادنی نیست , اونو باید به هر قیمتی گرفت .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
2
چرا راه دور میرین همین کشور ترکیه اولین تولید کننده، خودرو های سبک در اروپاست
چرا با ترک ها همکاری نمیکنن موندم بسیاری از خودرو های ترکیه الان تو کشور هایی مانند آلمان دارن جولان میدن
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
4
فرانسه کشوری است که مسلمانان بیشترین فشار را تحمل می کنند و بیش از 70% از زندانیان فرانسه از جمعیت مسلمان 10% آن کشور است و بقیه کشورها دارای قوانین مناسب تری با مسلمانان می باشند.
اکنون اتحاد بین عربستان، اسرائیل و امارات متحده عربی و فرانسه مانع تراشی بزرگی برای توافق بوجود آوردند و این ادامه خواهد داشت.
در اینجا فرانسه سهم بیشری از توافق می خواهد. آنها معتقدند که قرارداد پژو و رنو و فولکس مال قبل از تحریمها بوده است. پس دولت فرانسه با باج خواهی بیشتر (همانطور که از اعراب گرفت) از ایران می خواهد تا اقتصاد وخیم خود را رونق بخشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
3
12
لعنت بر دشمنان ایران زمین
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
7
18
اون کسی که گفت قطعنامه بدین تا پاره شه .باید پاسخگو باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
6
8
از همه دوستان خواهش دارم که واکنشهای احساسی نشان ندهند. بالاخره این بلایی که الان به سرمان آمده حاصل یک ندانم کاریهایی در گذشته بوده و هنوزم نمیتونیم کاملا اون اشتباهات را اصلاح کنیم و راه جدیدی در پیش بگیریم. سرسختی تا چقدر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
14
6
فقط احمدی نژاد قادر است اینها را آدم کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
احمدی نژاد فقط اینها رو به صدور قطعنامه تشویق میکرد وبعد از هر موضعگیری تنداو قیمت اجناس یه رشد قابل توجه داشت
مرتضى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
1
5
واقعا اين فرانسوىها خروس بى میلاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
7
6
لعنت بر دشمنان ایران:
روسیه
چین
عربستان
فرانسه
اسرائیل
تندروهای آمریکا
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
دشمن ایران به ترتیب:
1- عربستان
2- اسرائیل
4-روسیه
5-چین
-
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
0
13
انشالله اگر توافقی صورت بگیرد باید پژو و رنو را کنار گذاشت مگر اینکه امتیازات بسیار خوبی به صنعت خودروسازی ما و شرکتهای ایرانی بدهند.
نسل اول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
2
2
بامذاکرات موافقم و ازتیم مذاکره کننده که قصد دارند گره بزرگی از مشکلات پیچیده مردم ایران را بازکنند تشکر میکنم اما متاسفانه به نتایج مذاکرات اصلا خوش بین نیستم
علت اصلی این است که غربی ها مشکل مذاکره را فقط موضوع " هسته ای " نمی دانند زیرا مشکل آنها با ما درموضوعاتی ازقبیل مسایل خاورمیانه و پیشرفت های موشکی ایران و و و می باشد
خداوند ختم بخیرکند مشکلات این ملت نجیب را.....
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
2
7
با سرسختی جناب ظریف و دیگر اعضای تیم ایران موافقم اما خودمانیم: باید این موضوع را فراموش نکنیم که تحریمهای شورای امنیت یکجا تحمیل نشده که انتظار داشته باشیم یکجا برداشته شود. اینطور نیست؟ البته باید تلاش کنیم که این تحریمها را یک دفعه لغو کنند اما اگر نشد این را به منزله شکست نگاه نکنیم. یادمان باشد که به خاطر دستمال قیصریه را به آتش نمیکشند. اصل منافع ملی است که با لغو مرحله ای تحریمها نیز حفظ میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
15
4
یک دلاور مرد مثل محمود باید اینا را سرجایشان بنشاند.
نظرات بینندگان