arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۴

داعش، در تدارک فیلمی وحشتناک است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه ایندی‌پندنت فاش کرد که واحد رسانه‌ای داعش، به زودی "تاثیرگذارترین" ویدیوی خود را منتشر خواهد کرد.

به گزارش شبکه العالم، روزنامه ایندی پندنت، به نقل از "چارلی وینتر" پژوهشگر موسسه "کویلیام" نوشت که وی شایعه هایی میان فعالان داعش رصد کرده است که حاکی از تولید یک پروژه سینمایی مهم است.

برپایه این گزارش، موسسه فرقان، تاکنون عکس ها و ویدیوهایی وحشتناک منتشر کرده که سازمان های حقوق بشری علاوه بر محکوم کردن، آن ها را جنایت جنگی دانسته است. از میان آن ها می توان به زنده سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان اردنی در قفس اشاره کرد.

وینتر تاکید کرد: هواداران داعش، در گفت وگوهایشان درباره ویدیوی مزبور، می گویند که این ویدیو برای کسانی که قلب ضعیفی دارند، مناسب نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد که حتی هواداران غربی داعش هم درباره تولید این کار بزرگ بر روی سایت های ارتباطات اجتماعی صحبت می کنندف اما شایعه پردازی ها در این زمینه، بیشتر بین حامیان عربِ این سازمان است.

وینتر با تاکید بر این که منبع این شایعه پردازی ها تولید کنندگانِ این فیلم نیست، احتمال داد که این شایعه پردازی ها درست نباشد، با این حال حرف و حدیث ها حاکی از آن است که فیلمِ تولیدی کوتاه نخواهد بود و مدت آن، یک ساعت خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از هواداران داعش، منتظر انتشار این فیلم به شیوۀ فیلم "صلیل الصوارم" (چکاچک شمشیرها) هستند که تاکنون بزرگ ترین فیلمِ تولید شده از سوی داعش بوده است.

به نوشته روزنامه ایندی پندنت، در فیلم صلیل الصوارم، گروگان هایی به تصویر کشیده شده اند که در حال قبر کندن برای خود هستند و با توجه به این که این گونه تصاویر خشونت بار هستند، به همین سبب وینتر از این که هواداران داعش، انتظار فیلمی مشابه آن را می کشند، ابراز شگفتی کرد.



نظرات بینندگان