arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴

الهام چرخنده: اميدوارم امسال يک خانم بازيگر مثل من متحول شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 الهام چرخنده بازيگر سينما و تلويزيون به مناسبت فرارسيدن سال 94 گفت: از خدا مي خواهم در اين سال يک بانوي سينماگر ديگر نيز دست بر قلبش گذاشته و به نداي مولايمان علي گوش دهد و فرمان خدا را عملي کند.

وي در ادامه افزود: سينما و تلويزيون مهمترين سازندگان فرهنگ کشور هستند و اميدوارم در سال جديد اين دو عرصه در جهت ارتقاي فرهنگ کشور و کمک به جوانان قدم بردارند.

بازيگر سريال حانيه پيرامون اولين عيدي که گرفته، اظهار داشت: اولين عيدي را از دست مادربزرگ_پدربزرگم گرفتم و مادربزرگم قرآن به همراه صوت خوش آن را به من هديه داد و اولين عيدي را به عزيزم دادم.

 اي کاش زمان به عقب بر مي گشت و دوران کودکي ام دوباره تکرار مي‌شد. من کودکي خوبي داشتم و در خانواده اي گرم و سنتي بزرگ شدم. خاطرات شيريني از ايام کودکي ام دارم، مخصوصا ايام نوروز.

وي ادامه داد: زماني که يا مقلب القلوب را مي گفت من با همان زبان شيرين کودکي به بزرگترها مي گفتم "وقت گل صنوبره، عيدي ما يادت نره" و اين جمله من در ياد همه مانده است، اما شيرين ترين عيدي ام را از دست احمد چرخنده عموي تاريخ شناسم گرفتم. اين عيدي کتابي بود که جمله "فاطمه، فاطمه است" روي آن درج شده بود. همچنين روي آن نوشته بود که اميدوارم الهام روزي يک شخصيت تاريخي و تاثيرگذار در تاريخ ايران شود.

بازيگر سريال نوروزي «بزم آخر» تصريح کرد: به نظر من عيدي هاي ما بايد معنوي شود و ماديات در آنها نقش کمتري را ايفا کند. همين جملات "مثبت" مي تواند انگيزه و آينده يک کودک را روشن کند و اعتماد به نفس را در شخصيت او به وجود‌ آورد. اي کاش ما به سنت هايمان برگرديم و آئين هاي خوبمان را به کودکانمان آموزش دهيم، زيرا همين ارزش ها کمک زيادي به کيفيت زندگي مي کند.

اين بازيگر عنوان کرد: خود من هميشه سعي مي کنم چيزهاي ارزشي مثل کتاب به کودکان عيدي دهم. از خدا مي خواهم بزرگترهاي ما سالم و سلامت به زندگي خود ادامه دهند و سايه سر ما باشند که اين موضوع در سينما و تلويزيون هم تاثيرات خوبي مي گذارد.

وي افزود: از خدا مي خواهم آرزوي عمويم برآورده شود و به شخصيت تاثيرگذار در تاريخ تبديل شوم. مهمترين‌ آرزويم در سال 94 سلامتي رهبر عزيزم است که اگر سايه ايشان نباشد، آرامش کشور و مردم ايران تامين نيست. اميدوارم ايرانيان عزيز در کمال آرامش در جهت اهداف ديني و انساني خود حرکت کنند و سالي سرشار از حرکت داشته باشيم.

چرخنده در پايان خاطرنشان کرد: از همه مردم عزيزم مي خواهم لحظه تحويل سال با نثار صلواتي به روح شهداي عزيز که جانشان را براي مملکت و ناموس خود فدا کردند و اين روزها کمتر از آنها ياد مي شود. سال جديد خود را بيمه کنند.
نظرات بینندگان