arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴

پيام صادقيان دوباره اخراج شد/ پاسخ سرمربي به اعتراض بازيکن معترض

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي پيگيري شد که زمزمه‌هايي مبني بر کنار گذاشتن چند باره پيام صادقيان از جمع سرخپوشان مطرح شد. اين تصميم درخشان به دنبال اعتراض صادقيان به حجم تمرينات اتخاذ شد.

تيم فوتبال پرسپولييس که خود را براي حضور در ادامه رقابت هاي ليگ برتر آماده مي کند، عصر امروز شنبه تمريناتش را در ورزشگاه شهيد درفشي فر پيگيري کرد. با توجه به اينکه پرسپوليس بايد روز ۱۴ فروردين در هفته بيست و چهارم ليگ برتر به مصاف راه آهن برود، حجم تمرينات اين تيم سنگين تر از روزهاي گذشته شده است.

اين موضوع البته با اعتراض پيام صادقيان مواجه شد که به دنبال اعتراضي که به حجم و ميزان بالاي تمرينات داشت از سوي حميد درخشان اخراج شد و با ناراحتي لباسش را بر زمين کوبيد و به سمت رختکن رفت! در حالي که ساير بازيکنان در حال تمرين بودند وي پس از دقايقي حضور در رختکن ورزشگاه را ترک کرد!

قبل از شروع تمرين عصر امروز بازيکنان در نشستي با کادر فني به بررسي شرايط تيم پرداختند.

* يکي از جانبازان دوران دفاع مقدس که در اکثر بازيهاي پرسپوليس کنار زمين حضور دارد نيز در تمرين امروز حضور پيدا کرده بود و بازيکنان عکس يادگاري گرفت.

* محمد پنجعلي مهمان ويژه تمرين امروز سرخپوشان بود. همچنين سعيد نعيم آبادي مدافع پيشين پرسپوليس از جايگاه خبرنگاران اين تمرين را تماشا کرد.

* سوشا مکاني، احمد نوراللهي، ميلاد کمنداني در اين جلسه تمريني غايب بودند.

* پيش از آغاز و در حين تمرين چمن ورزشگاه درفشي فر مورد ترميم و اصلاح قرار گرفت. اتفاقي که مورد تعجب حاضران قرار گرفت.

* تمرين امروز سرخپوشان شامل گرم کردن، کار با توپ ، سانتر از جناحين و فوتبال درون تيمي بود که درخشان هر جا لازم مي دانست تمرين را متوقف مي کرد و به بازيکنان نکات لازم را گوشزد مي کرد.

* گابريل که به خاطر عمل جراحي روي پيشاني خود چندين هفته است قادر به تمرين با سرخپوشان نيست، امروز در ورزشگاه حضور پيدا کرد و دقايقي پيش از آغاز تمرين با توپ به انجام حرکات نمايشي مشغول شد و سپس دقايقي از تمرين را تماشا کرد و در ادامه به سالن وزن رفت.
منبع: مهر
نظرات بینندگان