arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴

نامه محسن رضايي به رهبر انصارالله

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محسن رضايي در نامه اي به عبدالملک الحوثي، رهبر انقلابي يمن، تاکيد کرد: با پيروزي انصار الله ادبيات سياسي جهان و بلکه مسير و سرنوشت ملتها در خاورميانه متحول مي شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دکتر رضايي متن اين نامه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم


أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

برادر عبدالملک الحوثي

رهبر عاليقدر يمن

مقاومت قهرمانانه ملت پر افتخار يمن و پيروزيهاي شما فرزندان راستين اسلام را درمقابل متجاوزين قابيلي که با کسب مجوز هجوم از شيطان بزرگ و اسرائيل غاصب به يمن تاخته اند به شما تبريک مي گويم. هرچند که ديپلماسي مقاومت درکنار فداکاري درجبهه هاي دفاع از شرف و حيثيت و حقوق مردم، امري پسنديده و بلکه جزيي از آن است ولي امروز براي آنکه جاهلان متجاوز بر سرعقل آيند مقاومت از دهانه تفنگهاي غيرت و شهادت طلبي جوانان برومند يمني مي گذرد. با مقاومت درصحنه نبرد است که ميزهاي ديپلماسي فعال خواهد شد. بعيد نيست در پي آن باشند که پس از قدرتنمايي هوايي، شما را به ميز مذاکره دعوت کنند تا يمن را تجزيه وبه دويمن شمالي و جنوبي تقسيم کنند. البته شما مصالح خود را بهتر از هرکس تشخيص مي دهيد ولي موفقيت ديپلماسيِ فردا به مقاومت امروز شما در صحنه نبرد وابسته است.

رزمندگان اسلام

توجيهات و استدلالهاي دولتمردان عربستان در حمله به يمن ،آنقدر بي محتوا ، سست و دروغين است که هر سوي آن را بپوشانند، سوي ديگر، رسواکننده و برملا است. چه کسي مي پذيرد که نامه يک ريس جمهورِ مستعفي و فراري، بهانه اي براي حمله نظامي به يک کشور قلمداد گردد و هزاران فرد بيگناه ، به خاک و خون کشيده شوند؟! مگر آنکه او از متجاوزين خواسته باشد که مردم يمن را قتل عام کنيد! آنها خوب مي دانند که کشتن بيگناهان در محضر الهي و نيز در افکار عمومي جهان، جرمي نابخشودني است . بي ترديد نزد وجدان خود، پاسخي نخواهند داشت و در نتيجه خواهند گفت آنچه که گفته ايم بهانه اي بيش نيست آنگاه ضعف وترس متجاوزان وروحيه پليسي دولتمردان عربستان، دراقدام نامشروعشان بيشتر برملا خواهد شد و قطعا همين فقدانِ منطق و اقدام غير انساني و غير اسلامي آنان، شکست متجاوزان و پيروزي شما را به حول و قوه الهي، رقم خواهد زد يعني تجاوز (که بزرگترين گناه تلقي مي شود) همراه با ضعف و وحشت، مشابه اقدامي است که دست پروردگان آنان يعني داعش ، با هدف قدرت نمايي ،اسيران را دست وپا بسته ، سر مي برند. اين گناهانِ نابخشودني، زماني که بنام اسلام ويا امنيت، صورت ميگيرد به جرم بزرگتري تبديل مي شود .

برادر عزيز وانقلابي ، رهبر گرانمايه يمن

تاريخ نشان داده است که آينده از آن جبهه حق است. امروز جبهه مقاومت دريمن، سوريه ،عراق ،لبنان ،فلسطين وبحرين درمقابل جبهه تجاوز که اسراييل و عربستان است صف ارايي کرده، مقاومت وتجاوز ،ادبيات سياسي جهان را تحت تاثير خود قرار داده است. بي شک شما با استعانت از خداوند متعال و پيروزي خود، مي توانيد نه تنها ادبيات سياسي جهان ، بلکه مسير وسرنوشت ملتها را در خاورميانه رقم بزنيد. منطقه خاورميانه درحال حرکت به سوي يک نظم جديد انساني واسلامي است. متجاوزان به اين دليل به شما حمله کرده اند که مي خواهند از دخالت ملتها درسرنوشت خود جلوگيري کنند. آنها نمي خواهند ملتها به استقلال و آزادي دست يابند. جرم شما اين است که ميخواهيد يمن ، توسط يمني ها اداره شود. درسوريه ،لبنان ،عراق ،فلسطين و بحرين هم همين صدا از ملت ها شنيده ميشود. آيا دشمنان مي توانند اين خواسته هاي بحقِ ملتهاي منطقه را که بيش ازصدسال است بدنبال آن هستند ناديده بگيرند. مطمئنا نخواهند توانست ارزشهاي جبهه مقاومت( آزادي واستقلال ومردمسالاري درچارچوب اسلام ) را دردل وجان ملتها سرکوب کنند.

فرزند عاشورايي يمن

امروز، جهان اسلام درحال بيداريِ واقعي است. تلاش مذبوحانه طايفه سازي ومذهب سازي هاي صهيونيستي ومتعصبانه جاهلي را، ياراي خاموشيِ اين حرکت اسلامي نيست. همه مي دانند که ايران حتي يک عنصر نظامي هم دريمن نداشته است. البته دشمنان در پي آن هستند که با اين تبليغات ،ايران حتي به درمان مجروحينِ مسلمان هم نپردازد. آنها حتي از تختهاي بيمارستان هاي ايران هم وحشت دارند.بايد رمز وراز اين ابهت وعظمت را کشف کنند. آنها هم اگر براي مردمسالاري واستقلال وآزادي مبارزه کنند صلابت پيدا خواهند کرد واگر به تجاوز ادامه دهند هر روز در دنيا و در نزد افکار عمومي ضعيف تر و بي آبروتر خواهند شد. جلسه شرم الشيخ، نمايش سلاطين درمقابل قدرت الهي بود و بزودي در خواهند يافت که "يدالله فوق ايديهم". ترديدي نيست که جبهه مقاومت برجبهه تجاوز پيروز خواهد شد.

 جهان، تشنه ادبياتِ مقاومت درمقابل تجاوز به حقوق انسانها وتعدي به مرزهاي رسمي کشورهاست،اطمينان داشته باشيد که نه تنها درجهان اسلام، حتي درافکار عمومي جهان ، طرفداران جدي وگسترده، خواهيد يافت. به نفع برادران قابيلي ماست که هرچه سريعتر حملات را قطع کنند وبه گفتگو با شما روي آورند. تنها راه حل مشکلات کشورهاي اسلامي ميز گفتگو وبرادري است. با حوادث سوريه وعراق و يمن مي خواهند جبهه اصلي که مبارزه با رژيم اشغالگر قدس است را تغيير دهند ولي همانطورکه که رزمندگان اسلام صدام را به جاي خود نشاندند وازمبارزه با اسرائيل هم دست نکشيدند ، امروز برادران ما در يمن و ساير مناطق نيز بايد به اين مهم، همت گمارند.

برادر شما محسن رضايي

پاسدار انقلاب اسلامي
نظرات بینندگان