arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴

صادقیان: قصد سرپیچی از تصمیمات درخشان را نداشتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و تصمیمات مربیان همیشه برایم قابل احترام است.

به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، پیام صادقیان در باره اخراجش از تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم، ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم.

وی تاکید کرد: هرگز تعمدا قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمی خواستم با نادیده گرفتن برنامه های فنی کادرفنی بی احترامی کرده باشم.

صادقیان تصریح کرد: در هفته های اخیرجایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها 90 دقیقه روی نیمکت تیم نشستم، اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید که هیچ مصاحبه ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم.

وی افزود: امروز هم هرگز قصد سرپیچی نداشتم و یاد گرفته ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز جمعه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف راه آهن می رود.
نظرات بینندگان