arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴

بهروان: برکناري کي‌روش در حيطه اختيارات هيأت رئيسه است نه دبيرکل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو هيأت رئيسه سازمان ليگ گفت: برکناري سرمربي تيم ملي در حوزه اختيارات هيأت رئيسه است.

غلامرضا بهروان در مورد برنامه‌هاي آينده ليگ برتر گفت: در حال حاضر منتظر هستيم تا تيم ملي از سوئد بازگشته تا هفته بيست و چهارم ليگ را طبق برنامه برگزار کنيم. پس از برگزاري ليگ نيز بايد برنامه‌هاي بعدي را طبق برنامه اميد و تيم ملي براي سال آينده تدارک ببينيم.

وي ادامه داد: اتفاقا کي‌روش قبل از اعزام تيم ملي به سازمان ليگ آمده و برنامه‌هاي مفصلي را تا سال 2018 به ما ارائه کرد که قرار است بر اساس برنامه او تقويم ليگ را براي سال آينده بنويسيم که در اين راستا تقويم اوليه را نوشته‌ايم، هرچند که در حال حاضر بايد صبر کنيم تا ليگ چهاردهم به پايان برسد. در اين بين نيز کي‌روش اردوهاي طولاني مدت زيادي را از ما خواسته که فيفادي‌ها را فعلا در تقويم خود لحاظ کرده‌ايم.

بهروان در مورد قطع همکاري کي‌روش با تيم ملي گفت: اين موضوع را کي‌روش و کفاشيان در مصاحبه‌هاي خود اعلام کردند و من اطلاعات بيشتري از اين موضوع ندارم. اگر قرار بر جدايي است بايد اين موضوع در هيأت رئيسه مطرح شده و مصوب بشود.

عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال در مورد اينکه به نظر مي‌رسد با آمدن اسدي به عنوان دبيرکل جديد کار براي ادامه همکاري کي‌روش سخت شده است، تصريح کرد: ما پيش از اين در هيأت رئيسه نظر موافق خود را در خصوص ماندن کي‌روش اعلام کرديم.اين موارد مربوط به کفاشيان است و خود کفاشيان در مورد کي‌روش با نظر هيأت رئيسه تصميم گيري خواهد کرد.

بهروان در پايان در مورد اينکه گفته مي‌شود اسدي با مأموريت برکناري کي‌روش از سوي وزارت ورزش به فدراسيون فوتبال آمده است، گفت: اين موضوع صحت ندارد چراکه اين طور موارد از جمله برکناري کي‌روش در حوزه اختيارات هيأت رئيسه است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان