arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴

صادقيان: سرمربي حق‌ دارد از بازي‌ام راضي نباشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ گاه به خودم اجازه نمي‌دهم نسبت به سرمربي بي‌احترامي کنم و سرمربي هم حق دارد از بازي من راضي نباشد.

پيام صادقيان پس از جلسه اي که امروز در محل باشگاه برگزار شد در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: نسبت به آقاي درخشان بي احترامي نکردم و هيچ گاه به خود اجازه نمي‌دهم نسبت به سرمربي تيم توهين و بي‌احترامي کنم و هر تصميمي از سوي باشگاه و سرمربي را اجرا خواهم کرد.

وي ادامه داد: نمي‌دانم بگويم خوشبختانه يا متاسفانه اما حساسيت زيادي بر روي من است و هر اتفاقي که به من مربوط باشد سريع پخش مي‌شود. من دوست دارم بدون اين حاشيه‌ها کارم را دنبال کنم و در اين مدت خيلي تلاش کردم. مواردي که براي ديگران اصلاً به چشم نمي‌آيد براي من خبرساز مي‌شود. در اين مدت با اينکه خيلي کم بازي کردم مراقب بودم از سوي من حرف يا کاري پيش نيايد تا از آن برداشت نامناسبي شود.

صادقيان ادامه داد: مطيع تصميمات کادر فني بودم و فقط به اين فکر کردم که با تلاش و تمرين بيشتر نظر سرمربي جلب شود. صادقيان خاطر نشان کرد خيلي خوب مي‌دانم سرمربي حق دارد نسبت به عملکرد بازيکنش راضي نباشد يا اينکه نوع بازي او را نپسندد و اصول حرفه اي مي‌گويد من به عنوان بازيکن بايد براي جلب رضايت کادر فني تلاش کنم کاري که در اين مدت سعي کردم انجام دهم فقط خدا مي‌داند چقدر دوست دارم در بازي‌هاي باقيمانده اين فصل کاري براي تيم خودم انجام دهم و اميدوارم اين فرصت را پيدا کنم.

هافبک تهاجمي پرسپوليس درباره اتفاق تمرين روز شنبه تصريح کرد در بخشي از تمرين با توجه به آنچه در ذات فوتبالم وجود دارد براي دريبل اقدام کردم که آقاي درخشان اصلاً موافق نبودند و همه چيز در يک لحظه اتفاق افتاد اما اين توانايي را در خودم مي‌بينم که همان شکلي گفته مي‌شود بازي کنم همانطوري در بازي نفت مسجد سليمان تلاش کردم و تصميم گيري نهايي در مورد مسائل فني تيم و شيوه بازي با سرمربي است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان