arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

بسته پيشنهادي اصفهاني ها کي روش را در ايران ماندگار مي کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاين: کارلوس کروش در بازگشت از سوئد و براي رسيدن به تصميم نهايي براي ادامه فعاليت يا جدايي بايد پاي مذاکره با اصفهاني هاي فدراسيون فوتبال بنشيند.

کارلوس کروش اين بار کار دشواري در رايزني هايش با طرف ايراني دارد که اين بار او براي ماندن يا تصميم به فسخ قرارداد وعده داده شده از سوي علي کفاشيان بايد به جلسه هيات رئيسه فدراسيون برود. جايي که اين بار يک مدير عاليرتبه دولتي در مقام نايب رئيس در نشست حضور خواهد داشت. محمود اسلاميان که دوستي نزديکي با مهدي تاج دارد و در نبود علي کفاشيان که به سفر ژاپن رفته است خيلي به موقع سر کارش حاضر شده تا نشان دهد به عکس گمانه زني هاي پيشين ،او خيلي بر تصميمش براي حضور در فوتبال مصمم است. اسلاميان در شرايطي که کارلوس کروش در روز رفتنش از تهران با ژست خداحافظي رفت و آخرين تمرين تيمش در استکهلم هم شبيه به شام آخر بود ، خيلي حرفه اي و با مديريت اصفهاني ماجرا را پيش مي برد. از يک سو سازمان ليگ در جلسه اي با رياست مهدي تاج برنامه پيشنهادي کارلوس را که يک ماه قبل به فدراسيون داده شده بود ، بررسي مي کند.

برنامه موسوم به«مسير2018» که در آن اردوهاي مختلفي ديده شده است. البته کارلوس مي گويد ديگر او مجري اجراي اين برنامه نيست چون با شرايطي که در فدراسيون برايش به وجود آمده ، ايران نمي ماند. ولي حالا اسلاميان برگ جديد فدراسيوني ها در مذاکرات با اوست. مديري که نه پيوند با وزارتش خيلي قوي است و نه مثل ديگر مديران فدراسيون فوتبال کار بدون مطالعه انجام مي دهد.

اسلاميان که سال ها سابقه مديريت اجرايي موفق داشته خيلي زيرکانه مي گويد کروش بايد بماند اما 4 شرطي را که سالهاست او بر سر انجام ندادنش دعوا دارد را به عنوان پيش شرط مذاکرات جديد اعلام مي کند و نام بسته پيشنهادي اش را بسته برد- برد مي گذارد. اينکه کارلوس دستيار ايراني بياورد ، کلاس مربيگري براي مربيان وطني بگذارد ، در برخورد با مربيان ديگر تيم هاي ملي سعه صدر به خرج بدهد و در نهايت اينکه سعي کند زياد قهر نکند!

خواسته هايي که تقريبا خواسته هاي علي کفاشيان هم هست اما کارلوس به دو تاي شان رضايت نمي دهد و دوتاي ديگر هم از ايرادهايي است که او هميشه مي گيرد. او به هيچ وجه نمي پذيرد که مشکل دستيار ايراني از کادر تيم ملي باشد و مي گويد صالح و کريمي برخلاف خواسته اين مربي از تيم جدا شدند. همچنين درباره کلاس هاي مربيگري مي گويد هيچ گاه از او استفاده نکرده اند و حتي براي کلاس هاي دانش افزايي که رفته ،مربيان ايراني استقبال نکرده اند. درباره رفتارش هم اعتقاد داردچون کارش را حرفه اي انجام مي دهد انتظار رفتار حرفه اي از سوي طرف مقابل دارد.

بايد ديد تاکتيک مديريت اصفهاني اسلاميان مي تواند اين بار کارساز بيفتد و دو طرف به توافق برسند يا کار کروش و تيم ملي بعد از بازي با سوئد به پايان مي رسد.
نظرات بینندگان