arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴

نتانیاهو: توافق هسته ای پاداش به ایران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به کشورهای غربی هشدار داده و ادعا کرد که هرگونه توافق هسته ای با ایران، به عنوان پاداشی به تهران برای دخالت در یمن تلقی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی، نتانیاهو با طرح ادعای حمایت تهران از انقلابیون یمنی همچنین مدعی شد که پیام توافقنامه در حال تدوین در لوزان این است که هیچ هزینه ای برای تجاوز وجود ندارد و برعکس قرار است که به حمایت تهران از یمن پاداش هم داده شود.
 
نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس که مبارزه سرسختانه ای را علیه توافق هسته ای کشورهای غربی با ایران آغاز کرده است، هشدار داد که اسراییل و برخی کشورهای منطقه، اولین کسانی خواهند بود که از این توافق آسیب خواهند دید.
 
وی در سخنانی که توسط دفتر نخست وزیری این رژیم منتشر شد، ادعا کرده است که این موضوع قابل درک نیست که چگونه هنگامی که نیروهای انقلابی به فتح و پیشروی در یمن ادامه می دهند، کشورهای غربی در لوزان چشم خود را بر این اقدامات فروبسته اند.
 
نتانیاهو در ادامه سخنانش گفته است که 'ما چشمان خود را نبسته ایم و به تلاش و اقدام علیه هرگونه تهدید در هر سطحی' ادامه خواهیم داد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همواره از نتایج و توافق در مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 ابراز نگرانی کرده و دستیابی به توافق هسته ای را گزینه ای بد برای رژیم اشغالگر قدس دانسته است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان