arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴

وقتي داعش کودکان را طعمه رسيدن به اهداف شوم خود مي‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تروريست‌هاي تکفيري داعش که از هيچ جنايتي عليه بشريت خودداري نمي‌کنند در حماه سوريه از کودکان براي اعدام گروگان‌ها استفاده مي‌کنند.

به گزارش پايگاه الشرق الاوسط، منابع حقوق بشري سوري اعلام کردند: داعش نواري ويدئويي منتشر کرد که در آن کودکان زير 18 سال در حالي که سلاح به دست دارند و 9 گروگان را در شهر حماه سوريه با خود مي‌برند، نمايش داده مي‌شود.

اين منابع افزودند: در صحنه ديگري از اين نوار ويدئويي، يکي از کودکان سلاح‌هاي سرد در دست دارد و آن را ميان 8 نقابدار داعشي توزيع مي‌کند. همچنين در اين نوار ويدئويي تصاوير اين کودکان در حال سربريدن گروگانها نمايش داده مي‌شود.

تاکنون 400 نوجوان زير 18 ساله به داعش پيوسته اند.
منابع حقوق بشري بيان کردند: داعش در مناطقي مانند الميادين و البوکمال در حومه شرقي ديرالزور مراکزي موسوم به"اشبال خلافت" داير کرده است که ماموريت آنها جذب کودکان و نوجواناني است که در نزديکي مراکز داعش زندگي مي‌کنند.

تداوم عمليات ارتش سوريه عليه تروريست‌ها در ادلب
همزمان منابع نظامي سوري از عمليات ارتش سوريه عليه تروريست‌هايي که از اراضي ترکيه به حومه شمالي ادلب آمده اند خبر دادند و اعلام کردند: در عمليات ارتش سوريه عليه تروريست‌ها شماري از تروريست‌هاي جبهه النصره کشته شده اند.

به گفته اين منابع ارتش سوريه در مناطق سراقب و سرمين و روستاي فيلون در حومه جنوبي و شرقي ادلب مراکز تروريست‌هاي النصره را هدف قرار داد که طي آن شماري از تروريست‌ها از جمله عبدالسلام السبهان و بدر اللحيدان و محمد مرشدي با تابعيت سعودي به هلاکت رسيدند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان