arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۴

کفاشيان: به نظر مي‌رسد کي‌روش پيشنهاد ديگري دارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از اول هم سياست ما ادامه همکاري با کارلوس کي‌روش بود، ولي خود او درخواست رفتن دارد.

علي کفاشيان پس از شکست تيم ملي اميد ايران مقابل عربستان گفت: بازيکنان تمام تلاش‌شان را کردند، ولي متأسفانه توپ‌هاي ما به گل تبديل نشد.

وي در مورد وضعيت تيم ملي براي ديدار مقابل سوئد عنوان کرد: بچه‌ها کاملاً آماده هستند تا در اين مسابقه نتيجه خوبي بگيرند و انشاءالله امشب با تمام توان مقابل حريف خود صف‌آرايي مي‌کنند.

وي در مورد اينکه آيا با وزير ورزش آشتي کرده است، عنوان کرد: از قبل هم با وزير قهر نبوديم و مشکلي نبود، ما کنار يکديگر نشستيم و بازي را نگاه کرديم.

رئيس فدراسيون فوتبال در رابطه با اينکه کارلوس کي‌روش اعلام کرده نمي‌خواهد ديگر مربي تيم ملي ايران باشد، عنوان کرد: از اول هم سياست ما ماندن کي‌روش بود. او بعد از بازي با شيلي ايميلي به ما زد و اعلام کرد مي‌خواهم بروم. ما به و ايميل زديم و اعلام کرديم از کي‌روش راضي هستيم و اين در حالي است که با ما قرارداد چهار ساله دارد. ما آمادگي خود را براي همکاري با او اعلام کرديم و حتي گفتيم اگر مي‌خواهد برود، به ايران بازگردد و در اين مورد با يکديگر صحبت کنيم.

وي در رابطه با اينکه کي‌روش اعلام کرده در طبقه سوم فدراسيون نمي‌خواهند او بماند، گفت: قبل از آمدن عليرضا اسدي به عنوان دبيرکل به فدراسيون، کي‌روش زمزمه رفتن کرده بود و حتي قبل از جام ملت‌ها هم، در اين مورد صحبت‌هايي کرده بود. به نظر مي‌رسد او دلزده شده و احساس ما اين است که از جاي ديگري پيشنهاد دارد و ديگر نمي‌خواهد به همکاري خود ادامه دهد.

کفاشيان در رابطه با اينکه وزير ورزش اعلام کرده آرزو دارد در سال 94 او را نبيند گفت: خير، وزير چنين صحبتي نکرده است، ما با يکديگر قهر نيستيم، امسال هم سال همزماني و همدلي است و همه بايد با يکديگر همدل باشيم، ما هم تابع وزير هستيم.

کفاشيان در مورد اينکه آيا احتمال تغيير کادر فني تيم ملي اميد وجود دارد، گفت: ما بايد به کادر فني ايراني اعتماد کنيم، آنها چند بازي خوب انجام دادند و در يک مسابقه هم باختند، اين يک باخت براي ما ملاک نيست، به احتمال فراوان، تيم ما از گروه خود بالا مي‌آيد، اگر در تمام بازي‌ها برنده مي‌شديم، شايد تيم‌مان مغرور مي‌شد. ما در ديدارهاي آينده تلاش مي‌کنيم تا عملکرد بهتري داشته باشيم.

کفاشيان در رابطه با اينکه از خبرنگاران اعزامي به اطريش دو نفر جان خود را از دست دادند و يک نفر هم پناهنده شده است، اظهار داشت: نشنيدم کسي پناهنده شده باشد، جا دارد درگذشت دو تن از خبرنگاران بزرگ رسانه را تسليت بگويم، واقعاً اين اتفاق ضايعه بزرگي بود و دو تن از خبرنگاران ورزشي را از دست داده‌ايم.

وي در رابطه با اينکه آيا پناهنده شدن اين خبرنگار ممکن است در اعزام‌هاي بعدي مشکلي به وجود بياورد، گفت: اين مسئله هيچ ربطيه به اين موضوع ندارد و خبرنگاران بايد به فعاليت‌هاي رسانه‌اي خود ادامه دهند. باز هم تأکيد مي‌کنم در آينده بايد بيشتر تلاش کنيم تا به موفقيت‌هاي بزرگتري برسيم.
نظرات بینندگان