arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

نجات هشت مسافر نوروزی از غرق شدن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمعیت هلال احمر بندر دیر (Dayeer) در استان بوشهر گفت: هشت مسافر نوروزی که قایق تفریحی آنها در حوالی این بندر با یک شناور باری برخورد کرده بود، با تلاش امدادگران این جمعیت از غرق شدن نجات یافتند.

به گزارش ایرنا، مهدی نظامیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گردشگران عصر روز گذشته با یک فروند قایق تفریحی در یک مایلی بندر دیر در حال تفریح بودند که با یک شناور باری برخورد و براثر واژگونی قایق هشت سرنشین آن در حال غرق شدن بودند که امداد گران هلال احمر با کمک پایگاه حفاظت آبزیان دریایی شیلات بندر دیر پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور یافته و آنان را نجات دادند.

وی گفت: این افراد به کمک جلیقه نجات که برتن داشتند با گرفتن قایق خود را روی سطح آب نگه داشته بودند که امداد گران جمعیت هلال احمر پایگاه حفاظت آبزیان شیلات بندر دیر به کمک آنها رسیدند.

نظامیان ادامه داد: این مسافران که همگی صدمه جزیی دیده بودند پس از مداوا در چادر امداد هلال احمر با سلامت کامل اسکان یافتند.

نظامیان با توصیه به مسافران نوروزی به رعایت نکات ایمنی در دریا بیان کرد: نیروی آموزش دیده هلال احمر در گشت دریایی و خشکی برای نجات جان مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برند.

بندردیر در 180 کیلومتری جنوب استان بوشهر واقع است.
نظرات بینندگان