arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

بی احتیاطی مسافران، اتوبوس را به آتش کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  
بی احتیاطی مسافران یک دستگاه اتوبوس را که در پارکینک یکی از مساجد شهرستان کازرون در استان فارس متوقف بود را طعمه آتش کرد.

به گزارش ایرنا، این اتوبوس با 9 نفر مسافر از کرج قصد سفر به استان بوشهر را داشت و شب یازدهم فروردین در پارکینگ مسجد الزهرا کازرون توقف کرده بود که سرنشینان آن اقدام به روشن کردن گاز پیک نیک در داخل اتوبوس کرده و شعله گاز به قسمتی از اتوبوس و پرده های داخل آن سرایت می کند.

محمد جواد آقایی راننده اتوبوس در این زمینه گفت: برای استراحت در این محل توقف کرده بودیم و برای گرم کردن غذا داخل اتوبوس گاز پیک نیک را روشن کردیم، اما براثر بی احتیاطی آتش به صندلی ها و پرده های اتوبوس سرایت کرد.

سرهنگ سعید گرانپایه مسئول پایگاه مسجد الزهرا (س) نیز گفت: نیروهای آماده در پایگاه مسجد با مشاهده آتش با کپسول های آتش نشانی اقدام به خاموش کردن آن و نجات چند نفر که داخل اتوبوس محبوس شده بودند، کردند.

وی اظهارداشت: در این آتش سوزی بخشی از دست و صورت راننده و دست همسرش دچار سوختگی شده که مامورین اورژانس (فوریت های پزشکی) با حضور در محل حادثه جراحات آنان را پانسمان کردند و بقیه مسافران این اتوبوس در سلامت کامل هستند.

شهرستان کازرون در120 کیلومتری غرب شیراز (مرکز استان فارس) قرار دارد.
نظرات بینندگان