arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

وزير‌صنعت براي صادرات خودرو شرط گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزير صنعت با تاکيد بر ضرورت رونق صادرات خودرو در سال ۹۴، گفت: علم شناخت رفتار مشتري، در صادرات نقش دارد و بر اين اساس بايد قبل از فروش، فکر ارايه سرويس با کيفيت بود؛ در اين صورت صادرات رونق مي‌گيرد.

امسال شايد اولين سالي باشد که به صورت جدي، موضوع تاکيد بر ضرورت رونق صادرات غيرنفتي از سوي بالاترين مقامات نظام جمهوري اسلامي ايران مطرح شده است، هم مقام معظم رهبري در سخنان نوروزي خود بر اين ضرورت تاکيد کردند و هم رئيس جمهور به نوعي راه نجات اقتصادي کشور را رونق صادرات غيرنفتي دانستند.

اگرچه اين رونق در صادرات دامنه وسيعي از کالاها و خدمات را در بر مي‌گيرد، اما محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در اولين سخنان خودرويي خود در سال جاري، بر ضرورت رونق صادرات غيرنفتي خودروهاي توليد داخلي نيز پافشاري کرده است.

وي با اشاره به اينکه موضوع صادرات غيرنفتي، مهمترين راهبرد اقتصاد کشور است گفته که موضوع صادرات غيرنفتي در بيانات نوروزي مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري مورد تاکيد واقع شده است.

وزير صنعت، معدن وتجارت افزود: اقتصاد کشور بدون ترديد با رونق توليد رشد خواهد کرد و ما بايد همه استانداردهاي توليد خودرو در تراز جهاني را کسب نماييم.

به اعتقاد نعمت زاده، بايد براي صادرات خودرو با شناخت روشهاي نوين و کسب سهم بازار در ساير کشورها، به توسعه صادرات شتاب دهيم.

وي با تاکيد بر اينکه بايد خدمت گذار مشتري باشيم تصريح کرد: امروزه علم شناخت رفتار مشتري در صادرات نقش مهمي دارد وما بايد دانش جديد و روشهاي علمي در صادرات را فراگيريم.

وزير صنعت، معدن وتجارت با بيان اينکه منشور حرفه اي اخلاق کسب و کار براي همه بنگاهها يک ضرورت مي باشد گفت: قبل از فروش بايد ساختار خدمات و ارائه سرويس با کيفيت به مشتري تدارک ديده شود.
منبع: مهر
نظرات بینندگان