arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

ادامه درگيريهاي خياباني در شهر عدن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروهای کمیته های مردمی وابسته به انصار الله و یگانی هایی از ارتش امروز در خیابانهای شهر عدن با نیروهای تحت فرمان منصور هادی درگیر شدند. نیروهای تحت فرمان منصور هادی فقط سه ناحیه از شهر عدن را در کنترل خود دارند.

احمد الکبسی روزنامه نگار گفت : هم اکنون نیروهای تحت فرمان منصور هادی در نواحی معلا ، توا و کریته در شهر عدن در محاصره قرار گرفته اند و یگانهای ارتش موفق شدند کنترل چهار نواحی دیگر عدن را در اختیار بگیرند.

سازمان حمایت از کودکان وابسته به سازمان ملل«یونیسف» اعلام کرد : در نتیجه حملات به اردوگاه «المزرق» و دیگر مناطق مسکونی یمن ، ‌تاکنون 62 کودک و نوجوان کشته و 30 تن زخمی شدند.

عبدالکریم الزارعی تحلیل گر سیاسی می گوید :یونیسف و بسیاری از سازمانهای بین المللی اعلام کردند شمار زیادی از کودکان و نوجوانان یمنی در حملات هوایی عربستان سعودی به یمن کشته شدند و این نشان می دهد که بسیاری از غیرنظامیان و مناطق مسکونی یمن هدف قرار گرفته است.

اوضاع بحرانی یمن و حمله به غیرنظامیان سبب شده است شمار زیادی از ساکنان صنعا ، این شهر را به سوی مناطق روستایی و عشایری امن ترک کنند. با این وجود ، هنوز هیچ تلاش سیاسی برای پایان دادن به بحران یمن مشاهده نمی شود.
نظرات بینندگان