arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

بيک‌زاده: مردم دوست دارند کي‌روش بماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران گفت: مردم دوست دارند کي‌روش به عنوان سرمربي در تيم ملي بماند و بايد به نظر آنها احترام گذاشت.

هاشم بيک‌زاده پس از بازگشت تيم ملي از اردوي اتريش و سوئد و بازي‌هاي دوستانه مقابل شيلي و سوئد اظهار داشت: در ابتدا بايد بگويم که درگذشت دو خبرنگار ايراني ما را بسيار ناراحت کرد و هنوز هم باور نمي‌کنيم که آنها کنار ما نيستند، اميدوارم که خداوند به خانواده‌هاي آنها صبر بدهد.

وي در خصوص دو بازي تيم ملي تصريح کرد: بازي‌هاي بسيار خوبي بود که با يک برد و يک شکست همراه شد. ما واقعاً به اين نوع بازي‌ها در چنين سطحي احتياج داريم تا هم بتوانيم تجربه کسب کنيم و هم خود را براي حضور در مسابقات مقدماتي جام جهاني 2018 آماده کنيم.

بازيکن تيم ملي در مورد رفتن کي‌روش تصريح کرد: ما هم‌اکنون زمان نداريم، به هر حال آقايان طبق برنامه‌ريزي که انجام داده‌اند پيش مي‌روند و اميدوارم اينگونه برنامه‌ريزي ها در پايان بتواند مردم را راضي کند و مثمرثمر باشد.

بيک‌زاده در مورد اينکه آيا اين اتفاقات به تيم ملي لطمه نمي‌زند، گفت: صددرصد اينگونه خواهد بود، به هر حال مردم دوست دارند کي‌روش در تيم ملي بماند، او نتايج خوبي کسب کرده و مردم هم از آن راضي هستند. فاصله کمي تا مسابقات داريم و نبايد زمان را از دست بدهيم. من و تمامي بازيکنان و مردم دوست داريم که کي‌روش بماند و بايد به نظر مردم هم احترام گذاشت.
منبع: فارس
نظرات بینندگان