arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

کفاشيان: هيات رييسه علاقه‌مند به ادامه فعاليت‌ کي‌روش است/ نکونام با ما هماهنگ نکرده بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس فدراسيون فوتبال ايران مي‌گويد علاقه‌مند به ادامه همکاري کارلوس کي‌روش در تيم ملي فوتبال است و هيات رئيسه فدراسيون نيز مي‌خواهد او به فعاليتش در تيم ملي ادامه دهد.

علي کفاشيان درباره آخرين وضعيت ماندن و يا رفتن کارلوس کيي‌روش اظهار کرد: ما يک قرارداد 4.5 ساله را با کي‌روش امضا کرديم وبر اساس اين قرارداد که حدود 5 ماه پيش آن را به امضا رسانده بوديم، از کار ايشان رضايت داريم .

او که اين صحبت‌ها را در گفت‌گو با بخش خبري شبکه سوم سيما مطرح مي‌کرد، اضافه کرد: ايشان با ارسال ايميلي به ما خواستار ترک تيم ملي به خاطر پاره‌اي از مشکلات شده بود که من هم در پاسخ به او گفته بودم از کارش رضايت دارم و هيات رئيسه فدراسيون نيز خواستار ماندن اوست، با اين حال ما به زور نيز نمي‌توانيم اين سرمربي را در تيم ملي نگه داريم.

رئيس فدارسيون فوتبال با بيان اين‌که از کار کي‌روش در طول اين مدت رضايت داشته، اظهار کرد: به سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفتم که از کارش رضايت دارم و علاقه‌منديم که فعاليت با او را ادامه دهيم. با اين حال اگر ايشان اصرار بر رفتن دارد هفته آينده جلسه هيات رئيسه فدراسيون در اين زمينه برگزار خواهد شد و در اين رابطه تصميم گيري مي‌شود. ما از کي‌روش خواستيم که با تيم فوتبال ايران بازگردد و بتواند کارش را ادامه دهد.

او در پاسخ به اين سوال که آيا گزينه جايگزيني براي کي‌روش مطرح است، نيز گفت: هنوز تکليف ما با کي‌روش مشخص نشده است، شايد کي‌روش در هنگام بازگشت به ايران شرط هاي ديگري داشته باشد و ما نتوانيم از عهده اين شرط ها بر آييم با اين حال هرگاه رفتن کي‌روش قطعي شد و در هيات رئيسه به تصويب رسيد از آن هنگام به دنبال يک مربي ديگر مي‌رويم، چون مدت زمان کمي تا ديدارهاي انتخابي جام جهاني 2018 داريم.

کفاشيان در ادامه صحبت‌هاي خود در مورد خداحافظي جواد نکونام از ديدار‌هاي ملي نيز گفت: نکونام هيچ هماهنگي را براي اين‌کار با ما انجام نداده بود و مطمئنا او دوباره بر مي‌گردد و در ديدار بعدي تيم ملي در صورت آمادگي و صلاح‌ديد سرمربي بازي خواهد کرد. قطعا اگر اين بازيکن واقعا قصد خداحافظي داشته باشد برنامه ويژه‌اي را براي او ترتيب خواهيم داد.

رئيس فدراسيون فوتبال ايران در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در مورد کادر فني تيم ملي اميد نيز گفت: اين کادر متشکل از افراد داراي تجربه در تيم‌هاي باشگاهي و ملي هستند و بايد به آن‌ها اعتماد کنيم. اين افراد بيش از 4-5 ماه نيست که هدايت تيم ملي اميد را بر عهده گرفتند و بايد با اعتماد کامل به اين کادر فني حاصل تلاش‌هاي آن را چند ماه ديگر در قطر ببينيم. اگر کي‌روش هم در حال حاضر تيم ملي را به چنين جايگاه رسانده بعد از 4سال و نيم بودهخ است. مطمئن باشيد خاکپور و کادر فني ماندگار هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان