arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۱ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴

سرعت و سبقت غير مجاز زانتيا در زنجان 7 کشته و زخمي بر جاي گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسئول مرکز مديريت راه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان گفت:سرعت و سبقت غير مجاز زانتيا در زنجان هفت کشته و زخمي بر جاي گذاشت.

مسعود خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طي يک حادثه در محور زنجان – بيجار چهار دستگاه خودرو با هم برخورد کرده‌اند.

وي با اشاره به اينکه اين حادثه در کيلومتر 17 محور زنجان – بيجار به وقوع پيوسته است، تصريح کرد: زمان وقوع حادثه ساعت 20 امشب بوده است.

مسئول مرکز مديريت راه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان در اين حادثه يک دستگاه سواري زانتيا، پرايد، پيکان و نيسان با هم برخورد داشته‌اند، عنوان کرد: سبقت و سرعت غير مجاز سواري زانتيا عامل اين حادثه اعلام شده است.

خوشکام با اشاره به اينکه در اين حادثه هفت نفر کشته و زخمي شدند، تصريح کرد: سه سرنشين خودرو پرايد جان خود را از دست دادند.

وي با اشاره به اينکه در اين حادثه سه سرنشين خودروي پيکان نيز مجروح شده‌ است، ادامه داد: وضعيت مصدومان حادثه وخيم اعلام شده است.

مسئول مرکز مديريت راه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان با اشاره به اينکه يک سرنشين خودروي زانتيا نيز مجروح شده است، ادامه داد: مصدومان حادثه به بيمارستان اعزام شده‌اند.

خوشکام با بيان اينکه مورد تصادف با حضور عوامل پليس راه و راهداران پاکسازي شده است، تاکيد کرد: تردد در اين محور ادامه دارد و مشکلي در اين زمينه مشاهده نمي‌شود.

وي با اشاره به اينکه عدم رعايت ايمني و تخطي راننده زانتيا از سرعت مطمئنه و سبقت غير مجاز موجب وقوع اين حادثه شده است، اظهار کرد: رانندگان براي سلامتي خود و سايرين رعايت نکات ايمني را بيش از پيش در دستور کار خود قرار دهند.

مسئول مرکز مديريت راه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي استان زنجان با اشاره به اينکه در دوازدهمين روز فروردين 12 نفر در محورهاي استان زنجان کشته و يا زخمي شده‌اند، گفت: با توجه به افزايش حجم ترددها در محورهاي زنجان از رانندگان انتظار مي‌رود نکات ايمني را بيش‌از‌پيش رعايت کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان