arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۴

مرعشی: دلواپسان قدر کار تیم هسته ای را بدانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو حزب کارگزاران گفت: بی شک این کار بزرگ دولت روحانی و ظریف در تاریخ ثبت خواهد شد. به نظر من ظریف و روحانی مزد شجاعت و صبوری خود را خواهند گرفت.

حسین مرعشی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک دستیابی ایران و پنج کشور جهان به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران، خاطرنشان کرد: محمدجواد ظریف و تیم او کار بزرگی را برای کشور انجام دادند. این اقدام دولت روحانی و ظریف را از لحاظ تاریخی می‌توان با اقدام دولت مصدق در ملی کردن صنعت نفت، یا حتی کار شاه عباس در نجات بندرعباس مقایسه کرد.

وی افزود: امیدواریم آحاد مردم حتی دلواپسان، قدر تدابیر عالی رهبری، شجاعت و اقدامات موثر رئیس جمهور و قدر کار کار‌شناسی طاقت فرسای ظریف و همکارنش را بدانند تا در سال همدلی دولت و ملت در ادامه این گام مهم گام‌های بلندی برای شکوفایی اقتصادی و رفع فقر و ایجاد رفاه مردمی که سال‌ها جان فشانی و ایستادگی کردند، برداشته شود.

مرعشی گفت: دلواپسان از امروز در معرض آزمون بزرگی هستند و باید دید آیا قدر این نعمت بزرگ الهی را می‌دانند، یا خیر. اگر آنها قصد خدمت و دستیابی به منافع ملی را داشتند، باید امروز راضی باشند، اما اگر قصدشان خودنمایی و دستیابی به اهداف افراطی بوده، از امروز باید با تاسی به تاییدات رهبری آرام بگیرند و بگذارند در سال تعامل دولت و ملت این دولت هم در آرامش کشور را اداره کند.

وی ادامه داد: بی‌شک این کار بزرگ دولت روحانی و ظریف در تاریخ ثبت خواهد شد. به نظر من ظریف و روحانی مزد شجاعت و صبوری خود را خواهند گرفت.
نظرات بینندگان