arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

استانداري تهران: تجمع مقابل سفارت عربستان فاقد مجوز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس اول اداره سياسي استانداري تهران گفت: براي برگزاري تجمع مقابل سفارت عربستان سعودي مجوزي صادر نشده، اما ممکن است با درخواست تجمع مقابل سازمان ملل موافقت شود.

سيد سراج الدين تقوي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: هر گونه راهپيمايي، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودي با توجه به مخالفت وزارت امورخارجه ممنوع بوده و نبايد برگزار شود.

وي گفت: برگزاري تجمع و راهپيمايي نيازمند کسب مجوز پس ازارسال درخواست به اداره سياسي استانداري تهران است که تاکنون هيچ مرجعي درخواست تجمع نکرده است.

تقوي در خصوص بيانيه سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ مبني بر برگزاري تجمع در ساعت 9 و 40 دقيقه صبح امروز مقابل سفارت عربستان سعودي گفت که چنين درخواستي تاکنون دريافت نشده اما از سوي اين سپاه خواسته شده تا مجوز براي برگزاري تجمع مقابل سازمان ملل صادرشود که در اين ارتباط در تلاش براي صدور مجوز لازم با اين درخواست هستيم.

بر اساس بيانيه روابط عمومي سپاه حضرت محمد رسول الله (ص ) تهران بزرگ صبح امروز قرار است از سوي بسيجيان فرهنگي و دانش آموزبسيجي در اعتراض به هتک حرمت به دو نوجوان ايراني در فرودگاه جده توسط دو مامورعربستان سعودي و حملات جنايتکاران و وحشيانه ارتش آل سعود با همراهي آمريکا و رژيم صهيونيستي به يمن تجمعي همزمان مقابل سفارت عربستان و سازمان ملل متحد در تهران برگزار شود.

پيش از اين از سوي استانداري تهران بر ضرورت دريافت مجوز براي هرگونه راهپيمايي و تجمع تاکيد شده است.
نظرات بینندگان