arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

داعش توليد کنندگان کالباس را کافر مي داند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه تروريستي داعش فروش کالباس، عصاره مرغ و نوشيدني هاي انرژي زا را در استان رقه در شمال سوريه ممنوع کرد.

سايت "رقه در سکوت سربريده مي شود " اعلام کرد : داعش از مغازه داران استان رقه خواسته است که کالباس ، عصاره مرغ و نوشيدني هاي انرژي زا را به خريداراني در خارج اين استان بفروشند؛ و در غير اين صورت با يکي از مجازات هاي پرداخت غرامت ، شلاق و حبس مواجه خواهند شد .

بر اساس اين گزارش، داعش معتقد است که کالباس از گوشت حيواني که به روش اسلامي ذبح نشده است ، تهيه شده است و نيروهاي داعش هنگام ذبح آن حيوان حضور نداشتند تا حيوان به روش اسلامي ذبح شود لذا گوشت چنين حيواني حرام است و نوشيدني هاي انرژي زا نيز به علت داشتن مواد سمي براي بدن مضر است و نبايد مصرف شود .

اين در حالي است که به گفته يکي از مغازه داران ؛ داعش در حالي مصرف کالباس و نوشيدني هاي گازدار را حرام کرده است که عناصر اين گروه تروريستي قبلا مقادير زيادي کالباس و نوشيدني گازدار خريده و به پايگاه هاي آموزشي خود برده اند.

داعش توليدکنندگان کالباس ، عصاره مرغ و نوشيدني هاي گازدار را کافر مي خواند، و اعلام مي کند که توليدکنندگان اين مواد غذايي و نوشيدني احکام اسلامي و بهداشت عمومي را رعايت نمي کنند .

داعش اخيرا تعداد زيادي مرغ منجمد را در شهر اخترين در حومه شمالي شهر حلب سوزاند زيرا اين مرغ ها از آمريکا وارد شده بود در حالي که علامت " حلال " روي بسته هاي مرغ وجود داشت.

منبع : العالم
نظرات بینندگان