arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

وزارت ورزش تهديد کرد/ با افشاکنندگان قرارداد کي‌روش برخورد مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از افشاي قرارداد کارلوس کي‌روش گفت: در حال بررسي اين ماجرا هستيم و با افشا کنندگان قرارداد وي برخورد قانوني خواهيم کرد.

رضا حسني خود در خصوص اينکه چه زماني نشست بعدي وي و کفاشيان با کارلوس کي‌روش برگزار خواهد شد، گفت: کفاشيان به خارج از کشور رفته و منتظريم تا وي برگردد و براي ادامه مذاکرات جلسه را تشکيل دهيم. در شرايط کنوني تا زماني که رئيس فدراسيون حضور نداشته باشد نمي‌توان جلسه‌اي ترتيب داد.

وي در خصوص انتقاداتي که از ادبيات کي‌روش مطرح کرده بود، گفت: بهرحال من صحبت کردم و گفتم که اين ادبيات در شان ملت ايران نيست. البته آقاي کي‌روش هم اين حرف‌ها را تکذيب کرد و زيبنده ملت ايران نيست اين اظهارات مطرح شود.

مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اين سوال که آيا جلسه جداگانه‌اي با کي‌روش تشکيل خواهيد داد، خاطرنشان کرد: من بناي دور زدن فدراسيون فوتبال را ندارم و در تمامي مراحل کار تاکيد بر اين داريم که رئيس فدراسيون حضور داشته باشد و در کنار آنها قرار داريم.

از حسني خو در خصوص انتشار قرارداد محرمانه کي‌روش پرسيديم که وي در اين باره پاسخ داد: اين کار خلاف اخلاق حرفه‌اي بوده و کار درستي انجام نگرفته است. ما به دنبال اين هستيم که چه کسي اين کار را انجام داده و پيگري‌هاي خود را آغاز کرده ايم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا احتمال انتشار اين قرارداد از بدنه وزارت ورزش وجود دارد، گفت: بعيد مي‌دانم اين کار از بدنه وزارت ورزش صورت گرفته باشد. من الان نمي‌گويم که از داخل فدارسيون اين کار انجام گرفته است. ما به دنبال اين موضوع هستيم و مطئمن باشيد با مسببان آن برخورد قاطع و قانوني خواهيم کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان