arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

تجمع بدون مجوز بسیجیان مقابل سفارت عربستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جمعی از فرهنگیان و دانش آموزی بسیجی تهران بزرگ روز شنبه در اعتراض به حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم آل سعود به یمن و همچنین هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، مقابل سفارت عربستان تجمع کردند

به گزارش ایرنا، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این تجمع با سر دادن شعارهایی حمله نظامی رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن را محکوم کرده و خواستار اقدام سازمان های بین المللی برای توقف این حملات وحشیانه شدند.

همچنین شرکت کنندگان در این تجمع با محکوم کردن هتک حرمت دو نوجوان ایرانی توسط ماموران آل سعود در فرودگاه جده، خواستار تعطیلی سفارت عربستان سعودی در تهران شدند.

براساس این گزارش، فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی تهران بزرگ در ادامه با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران خواستار اقدام قاطع این سازمان برای توقف حمله نظامی عربستان سعودی به کشور یمن شدند.

این در حالی است که رییس اول اداره سیاسی استانداری تهران صبح امروز اعلام کرد: «برای برگزاری تجمع مقابل سفارت عربستان سعودی مجوزی صادر نشده، اما ممکن است با درخواست تجمع مقابل سازمان ملل موافقت شود.»

سید سراج الدین تقوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هر گونه راهپیمایی، تجمع و اعتراض مقابل سفارت عربستان سعودی با توجه به مخالفت وزارت امورخارجه ممنوع بوده و نباید برگزار شود.
نظرات بینندگان