arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

محمدی گلپایگانی: سقوط آل سعود آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که بینی آل سعود به خاک مالید شد، گفت: سقوط آل سعود آغاز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز یکشنبه در پنجمین همایش حافظان قرآن کریم و چهره های قرآنی در ستاد ناجا با اعلام این مطلب افزود: آل سعود در حالی به شهرهای بی دفاع یمن حمله کرده و مراکز بیمارستانی و آموزشی را بمباران می کند که با پادگان نظامی مواجه نیست. آنها نیازهای روزمره مردم را به جرم این که نمی خواهند زیر بار آل سعود و آمریکا باشند ، نابود می کنند در حالی که ادعا دارند مسلمان هستند.

وی با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: یمن دارای جمعیت 25 میلیون نفری است و از سویی دیگر مساحت کشورش بسیار بزرگ است با این اوصاف باید پرسید آل سعود در برابر آنها چه اقدامی انجام می دهد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به اقدام مسئولان کشور مبنی بر قطع اعزام به حج عمره گفت: مسئولان کار شایسته ای کردند که عمره را قطع کردند چرا که آنها جنایات بزرگی انجام داده و می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: یک سری از افراد عیاش در آل سعود حکومت را به دست گرفته و ثروت بی حساب مردم مسلمان را در اختیار خود به ارباب بزرگ شان آمریکا قرار می دهند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که هر فردی که بر بوق اختلاف بین مسلمانان بدمد خائن است ، گفت: آنهایی که کشتن شیعه را در نقاط دور واجب دانسته و بهشت را از این طریق بر خورد واجب می دانند، به دلیل حرف هایی است که برخی در منبر یا غیر منبر اعلام می کنند در حالی که قرآن اشاره می کند که نقش دشمن در ایجاد اختلاف بسیار است .

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: مسلمان از هر رشته ای که باشند با هم برابرند و مشترکات زیادی داشته و باید از نزدیک دشمن را لمس کنند.

وی همچنین با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی در برقراری امنیت مردم گفت: امنیت مردم ، جان و مال آنها در جاده ، خیابان و بیابان باید تامین شود که البته نیروی انتظامی نقش اساسی را در این زمینه بر عهده دارد .

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تجهیز نیروهای مسلح و ابزاری که مانع ورود دشمن شود، گفت: ناجا باید مسئول امنیت مردم باشد به گونه ای که وقتی خانمی به تنهایی به اقصی نقاط کشور مسافرت کرده یا مردی که شب سر به بالین گذاشت خیالش راحت باشد که در امنیت است.

وی با اشاره به فعالیت 850 روحانی در سطح نیروی انتظامی گفت: اتحاد ، برادری و صمیمیت بین کارکنان نیروی انتظامی قابل تقدیر است و از سویی دیگر باید گفت این اتحاد دشمنانی دارد. باید مواظب باشید تا دشمن در شما نفوذ نکند و بر این اساس باید آسیب ها را شناخت و اجازه نداد تا بین شما اختلالی ایجاد شود.

به گفته وی ، بزرگ ترین معروف ، نظام جمهوری اسلامی و فردی که صدمه ای به این نظام وارد کند بدترین منکر را انجام داده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان