arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

کي‌روش همچنان ممنوع‌الخروج!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران به خاطر مشکلات مالياتي همچنان ممنوع‌الخروج است.

کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران در اولين روز سال جاري به خاطر مشکلات مالياتي از کشور ممنوع‌الخروج شد، با اين حال با رفع موقتي اين مشکل سرمربي تيم ملي توانست در اردوي نوروزي، تيم ملي ايران را در اتريش و سوئد همراهي کند.

بر همين اساس و با بازگشت کي‌روش به ايران به خاطر مشکل مالياتي اين مربي، پاسپورت مرد پرتغالي ضبط شد و مقرر شد تا پس از حل مشکل مالياتي و پرداختي بدهي به سازمان مالياتي کشور، مشکل پاسپورت و ممنوع الخروجي کي‌روش رفع شود.

در همين راستا فدراسيون اقدامات خود را براي رفع مشکل ممنوع‌الخروجي کي‌روش انجام داد و به همين منظور يک چک براي سازمان ماليات کشور صادر شد تا با تسويه حساب مالياتي کي‌روش، سرمربي تيم ملي براي سفر به خارج از کشور ديگر مشکلي نداشته باشد.

از سوي ديگر اين چک در حالي صادر شده که مسئولان اداره مالياتي کشور به خاطر پايين‌تر بودن مبلغ چک از بدهي کي‌روش، اين چک را قبول نکرده‌اند تا مشکل مالياتي سرمربي تيم ملي همچنان پابرجا بوده و او همچنان ممنوع‌الخروج باشد.

گفتني است در حالي مسئولان فدراسيون از بدهي يک تا يک ميليارد و سيصد ميليون توماني کي‌روش خبر داده‌اند که برخي مسئولان اداره ماليات مبلغ اين بدهي را بيش از 2 ميليارد و دويست ميليون اعلام کرده‌اند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان