arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

ارسال گزارش مفاسد مالی به رهبر معظم انقلاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه برخورد قانونی با کسانی که همچون زالو خون ملت را می کشند اولویت ماست گفت: سازمان بازرسی در برابر افرادی که بخواهند به بیت المال تعدی کنند کوتاه نمی آید و با آنان برخورد می کند.

به گزارش ایرنا، ناصر سراج، یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان فارس افزود: این موضوع را در سال جاری به جد دنبال می کنیم و با در نظر داشتن فرمان های رهبرمعظم انقلاب در زمینه همدلی و همزبانی و همچنین اقتصاد مقاومتی صیانت از بیت المال و مبارزه با فساد را سرلوحه کار قرار می دهیم .

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مدیران دستگاه ها گفت: نگذارند ویروس فساد وارد دستگاه آنان شود زیرا اگر این ویروس به تشکیلات و دستگاه وارد شد همه را آلوده می سازد ما از مدیران ریاست نمی خواهیم ما از مدیران مسوولیت می خواهیم و باید به آن پایبند باشند.

سراج افزود:در برخورد با مفسده فقط به مجازات مباشر در جرم بسنده نمی کنیم و پای معاون و شریک هم گیر است و شریک و مباشر هم مسوول ارتکاب جرم هستند و با آنها برخورد می شود.

وی بیان کرد:موضوع اقتصاد مقاومتی رویکردی شفاف است که توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده است و بر این اساس گزارش های مفاسدی که اتفاق افتاده خدمت ایشان ارسال شده و در اولویت رسیدگی قرار دارد.

سراج به موضوع محیط زیست نیز به عنوان یکی از مباحث اولویت دار اشاره کرد و گفت : مقابله جدی با بروز پدیده زمین خواری و حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی و زیست محیطی از اولویت های مهم سازمان بازرسی است و پایش و هدف اصلی در این حوزه جلوگیری از تصرف، تجاوز، تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی، منابع طبیعی و کشاورزی است.

وی همچنین بر لزوم ارتقای جایگاه کشور در زمینه سلامت مالی و اقتصادی تاکید کرد و گفت : در سال های اخیر هشت رتبه جایگاه کشورمان ارتقا یافته اما لازم است برای رسیدن به جایگاه متعالی تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام سید رسول محمود آبادی تقدیر شد و کاظم اکرمی به عنوان رییس جدید سازمان بازرسی منطقه سه و بازرس کل استان فارس معرفی شد.

کاظم اکرمی پیشتر رییس دادگستری شهرستان کازرون بود و حجت الاسلام محمود آبادی نیز برای احراز مسوولیت سازمان بازرسی استان اصفهان به این استان می رود.
نظرات بینندگان