arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴

چه کسي مقصر نتايج استقلال است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امير قلعه‌نويي در روزهاي برزخي حضور دارد و همه منتظرند تا پايان فصل و سرنوشت اين مربي روي نيمکت آبي‌ها مشخص شود.

امير قلعه‌نويي که در ابتداي فصل تيمش را با داعيه قهرماني بسته بود و با نتيجه گيري در هفته‌هاي ابتدايي همه را اميدوار کرد که در پايان فصل اين وعده را عملي خواهند کرد در اواخر فصل با از دست دادن امتيازات حساس از صدر فاصله گرفت.

با شروع نيم فصل دوم شرايط بار ديگر به سود استقلال شد و اين تيم با نتيجه گيري در آن مقطع منتقدان را بار ديگر به سکوت فراخواند و همه از تيم قلعه‌نويي به عنوان يکي از مدعيان اصلي قهرماني نام بردند.

اما اين پايان کار نبود و تيم امير قلعه‌نويي بار ديگر به سراشيبي سقوط افتاد و در حال حاضر حتي کسب سهميه آسيايي براي دومين فصل پياپي براي اين تيم با اما و اگر فراوان همراه است.

استقلال امير قلعه‌نويي اما در تمام اين هفته‌ها ضعف بزرگي به همراه داشت؛ آنها در حفظ نتيجه يکي از بدترين عملکرد‌ها را داشتند و همين مساله باعث شد تا در حالي که به راحتي مي‌توانند از حريف پيش بيفتند در نهايت با عقب نشيني نتيجه را از دست بدهند.

امير قلعه‌نويي که در اين فصل هم بارها به همراه تيمش موفق شده در دقايق پاياني و حتي اضافه بازي نتيجه را به نفع خودش به پايان برساند اکنون به بدترين شکل ممکن تيمش در حفظ نتيجه دچار مشکل و استيصال شده است.

هر چند امير قلعه‌نويي در مصاحبه امروز خود هم تاکيد کرد هيات مدير و شخص افشارزاده در اين نتايج هيچ دخالتي ندارند اما به نظر مي‌رسد مي‌توان بخشي از مشکلات استقلال امروز را به گردن مديرعامل و هيات مديره اين تيم انداخت.

استقلال که با جدايي چند ستاره تيمش با مشکل مواجه شده بود در نيم فصل به دنبال اسامي دانه درشتي رفت و اتفاقا در جذب همه آنها ناکام ماند.

محسن مسلمان و کاوه رضايي دو بازيکني بودند که در آستانه پوشيدن پيراهن آبي بودند و مسلمان حتي قرارداد داخلي‌اش را نيز با اين تيم امضا کرد اما مديرعامل اين تيم نتوانست شروط باشگاه ذوب را برآورده کند و اينچنين دو ستاره حال حاضر ليگ که در تيم‌هاي جديد خود بهترين عملکرد را داشته‌اند نتوانستند به استقلال بپيوندند.

اين در حالي است که استقلال با جذب چند بازيکن کم نام و نشان که فرصت حضور در زمين را نيز به دست نياوردند همان تيم نيم فصل اول باقي ماند و افشارزاده موفق نشد درخواست کادرفني تيمش را براي برطرف کردن اين ضعف اجابت کند.

مشکلات مالي بازيکنان حال حاضر هم يکي ديگر از مشکلاتي بود که هيات مديره و مديرعامل استقلال عليرغم مصاحبه امروزشان مبني بر پرداخت قراردادها در آن ناکام بودند و همين مساله بارها باعث قهر و آشتي‌هاي فراوان شد.

ترک چند باره تمرين از سوي هاشم بيگ‌زاده و نارضايتي بازيکنان ديگر به همين دليل که آن را بارها به گوش سرمربي‌ تيم‌شان رساندند يکي ديگر از ضعف‌هاي بود که در راس باشگاه استقلال ديده شد و به نظر مي‌رسد افشارزاده و دوستانش براي کارهاي مهمتري وقت خود را صرف مي‌کردند.

امير قلعه نويي که عنوان پرافتخارترين مربي ليگ برتر را در اختيار دارد در طول دو فصل گذشته روزگار بدي را پشت سر گذاشته است.

سرمربي استقلال که در فصل گذشته موفق نشد تيمش را به ليگ قهرمانان آسيا برساند در اين فصل هم عليرغم حضور در کورس، شرايط سختي را پشت سر مي‌گذارد و به نظر مي‌رسد رسيدن به قهرماني تا حدود زيادي براي او و تيمش محال باشد و اگر شانس با او همراه باشد تنها بايد به کسب سهميه در اين فصل اميدوار باشد.

قلعه‌نويي که در فصول گذشته عادت داشت همه به دنبال نام او باشند اکنون در شرايطي قرار دارد که همه منتظر پايان فصل و حضور احتمالي اسامي‌اي مانند منصوريان و اسکوچيچ هستند.

شرايطي که قلعه‌نويي عادت به آن ندارد و بايد ديد 12 امتياز در 4 بازي آتي او را مي‌تواند از اين شرايط خارج کند يا هيات مديره روي رفتن او و سپردن نيمکت به شخص ديگري نظر دارد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان